فوری/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان+ جزئیات
هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
اولین جشن روز جنگ ستارگان برگزار شد!
ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
برنامه سازمان بندر و دریانوردی برای حضور دانشگاهیان چیست؟
رنج فلسطینیان خواهد گذشت، اما نقش دولت های مسلمان در تاریخ باقی خواهد ماند
تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
بعد از ۹ ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت













ايسنا :


وزیر خارجه چین تأکید کرد: به همراه جامعه بین‌المللی برای ایجاد آتش‌بس و رسیدن کمک‌ها به غزه تلاش خواهیم کرد. ما مخالف هرگونه کوچ اجباری و یا مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین در غزه هستیم.

واکنش چین به کوچ اجباری فلسطینیان

«وانگ یی» روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: جنگ غزه از خطوط قرمز تمدن جدید عبور کرد و جامعه بین‌المللی باید تحرکات فوری اتخاذ کند. ظلم تاریخی که ملت فلسطین از آن رنج می‌برد باید درست شود و این راه‌حل ریشه‌ای برای درگیری است.

وی در گفت‌وگو با الجزیره خاطرنشان کرد: اکنون تحقق آتش‌بس و توقف جنگ در سریع‌ترین زمان ممکن در راس اولویت‌ها قرار دارد. به همراه جامعه بین‌المللی برای ایجاد آتش‌بس و رسیدن کمک‌ها به غزه تلاش خواهیم کرد. ما مخالف هرگونه کوچ اجباری و یا مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین در غزه هستیم.

وزیر خارجه چین تاکید کرد: نباید اجازه داد که درگیری‌های غزه گسترش پیدا کند تا اوضاع منطقه از کنترل خارج نشود.ایجاد صلح در منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین و حل نگرانی‌های امنیتی تمام طرف‌ها محقق خواهد شد. دلیل اصلی افزایش تنش‌ها در دریای سرخ جنگ غزه است.

وانگ یی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: از برگزاری کنفرانس صلح برای بحران اوکراین و بررسی منصفانه تمام طرح‌های صلح استقبال می‌کنیم.

سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا واکنش نشان داد

وی همچنین تاکید کرد: برخی کشورها دعوت به ایجاد ثبات در تنگه تایوان می کنند اما به‌طور همزمان از جدایی‌طلب‌ها حمایت می‌کنند که این امر اوضاع را بحرانی می کند.