سایر موضوعات

مشروب خواران بی خیال! -ایسنا

به گزارش ای بی اس نیوز، پپسی کو گفت که به نظر نمی‌رسد قیمت‌های بالاتر مشتریانی را که برندها را به‌عنوان معامله‌ای می‌بینند، بازدارد. قیمت مواد غذایی در آمریکا در سه ماهه سوم به افزایش خود ادامه داد. آنها در سال گذشته 13.5 درصد افزایش یافتند که بزرگترین افزایش 12 ماهه از سال 1979 است.

بر اساس گزارش رویترز، گرت نلسون، تحلیلگر ارشد سهام در تحقیقات CFRA گفت: نتایج پپسی بار دیگر قدرت ارزش برند آن را در یک محیط تورمی نشان می دهد. این شرکت اکنون انتظار دارد که درآمد پایه خود در سال 2022 12 درصد افزایش یابد، از 10 درصد قبل، که سومین باری است که هدایت خود را در سال جاری افزایش می دهد. این شرکت اعلام کرد که انتظار دارد سود هر سهم 10 درصد از 8 درصد قبلی افزایش یابد.

تسلط پپسی در بازار نوشابه با کوکاکولا به افزایش قیمت ها کمک کرده و تاثیر چندانی بر تقاضا ندارد. البته، مصرف کنندگانی که با تورم فزاینده مواجه هستند، برای کاهش هزینه ها، بیشتر در خانه غذا می خورند تا در رستوران ها. میانگین قیمت ها برای سه ماهه منتهی به 3 سپتامبر 17 درصد افزایش یافت.

پپسی پیش‌بینی درآمد و سود خود را بر اساس افزایش قیمت‌ها پس از فروش قوی‌تر از پیش‌بینی‌شده در سه‌ماهه سوم، ناشی از قیمت‌های بالاتر، افزایش داد.

تولیدکنندگان جهانی غذای بسته بندی شده نیز با هزینه های بالاتر برای بسیاری از کالاها و فشارهای زنجیره تامین که به دلیل درگیری روسیه و اوکراین تشدید شده، دست و پنجه نرم می کنند.

انتهای پیام

این شرکت اعلام کرد درآمد سه ماهه سوم با 9 درصد افزایش به 21.97 میلیارد دلار رسیده است. تحلیلگران گفتند که این رقم بالاتر از انتظارات وال استریت 21 میلیارد دلار است. درآمد خالص 21 درصد افزایش یافت و به 2.7 میلیارد دلار رسید. بدون احتساب مواردی مانند تعطیلی تولید در روسیه، این شرکت 1.97 دلار به ازای هر سهم درآمد کسب کرد. همچنین پیش بینی 1.84 دلار وال استریت را شکست داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا