سایر موضوعات

رویداد ذهن‌افزار کسب‌وکار برگزار می‌شود

اولین “رویداد ذهنیت های تجاری” با حمایت Direction du Développement des Sciences et Technologies Cognitives برگزار می شود.

به گزارش ای بی اس نیوزبه منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوش سازمانی، «اولین رویداد ذهن‌افزار کسب‌وکار» با حمایت معاونت شناختی اداره کل توسعه علم و فناوری برگزار می‌شود.

از رویارویی با مشکل شناخت تا سازمان و مدیریت یک شرکت، موضوعات مختلف مرتبط با حوزه های شناخت مدیریتی از جمله انتخاب و ارزیابی شناختی کارکنان، توانمندسازی شناختی گروه ها و تیم های کاری، آموزش و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت، شکل دادن به انگیزه های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی وظایف و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمندسازی رهبری رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت های فردی پدیدار می شوند. با رویکرد شناختی

بر اساس اعلام ستاد توسعه علوم شناختی، تیم های منتخب این رویداد از سرمایه اولیه تا سقف یکصد میلیون تومان، فضای استقرار، آموزش، راهنمایی و تسریع، تجاری سازی و جذب سرمایه گذار بهره مند خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال ایده و پیشنهاد در قالب این فراخوان تا 30 دی ماه جاری تعیین شده است.

این رویداد به منظور جذب ایده ها و محصولات فناورانه در زمینه ابزارهای شناختی رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوش سازمانی با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد ریاست جمهوری بر اساس دانش ریاست جمهوری و راهبری است. کمیته ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی توسط مرکز شتابدهنده و نوآوری علوم شناختی ذهن آینده (Mindplus) سازماندهی شده است.

انتهای پیام

در این مورد، «هوش اقتصادی» به معنای هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که بتوان از آن برای بهبود بینش مدیریتی و عملکرد سازمان استفاده کرد.

از منظر راه حل های کسب و کار، مواردی مانند ارزش گذاری سرمایه انسانی و توانمندسازی شناختی، ارزش گذاری و توانمندسازی شناختی اجرایی و کارآفرین، هوش تجاری شناختی و بازاریابی شناختی از مهمترین حوزه های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می توان از آنها به عنوان ابزارهای مختلف استفاده کرد. در زمینه‌های تست توانایی‌های شناختی، نقشه‌های شناختی، شامل داده‌کاوی و تجسم شناختی، بازی‌های جدی و گیمیفیکیشن، و علوم اعصاب شناختی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا