انتخاب:

دکتر علی مرادی پس از حواشی و نقل مطالبی در رسانه ها و فضای مجازی، اکنون نامه ای صادر کرده و به تشریح روز حادثه پرداخته است. وی در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 6 فروردین 1402 اعلام کرد و شرایط مطب شخصی خود را به دلیل تعطیلات شبانه قدر شلوغ دانست و ویزیت بیمار در این مدت منوط به تعیین وقت قبلی دانست. . وی در بخشی از توضیحات خود عنوان می کند که همسر بیمار پس از عدم دریافت ویزیت خارج از ساعت، با کارکنان مطب مشاجره لفظی و تهدید به پلمب مطب شخصی بیمار.پزشک دارد.

    پزشک مشهدی سکوتش را شکست: ماجرای زنان محجبه که ویزیت نشدند چه بود؟

دو روز پیش خبری مبنی بر امتناع یک پزشک از پذیرش یک زن با حجاب در فضای مجازی دست به دست شد و منشأ این خبر صحبت ها و گلایه های همسر این زن جوان بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به این خبر واکنش نشان داد. پدرام پاکاین با اشاره به اخراج یکی از اعضای هیأت علمی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شد از پذیرش خانم محجبه امتناع کرده بود، به کمیته انضباطی اعضای هیات علمی دانشگاه گفت: ادعای اختلاف با بیمار بر سر تعیین وقت و شکایت بوده است. مورد قبول قرار نگرفت، در هیات انضباطی رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرگزاری فارس از پلمب مطب در مشهد نیز خبر داد.

اما اکنون دکتر علی مرادی، دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح جراحی دست و میکروسکوپ دانشگاه هاروارد طی نامه ای به دکتر تقی پور، رئیس ستاد دانشگاه، توضیحاتی را در خصوص این حادثه ارائه کرده است. هیئت انضباطی دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

وی در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 6 فروردین 1402 اعلام کرد و شرایط مطب شخصی خود را به دلیل تعطیلات شب های قدر شلوغ دانست و ویزیت بیمار در این مدت منوط به تعیین وقت قبلی دانست. .

وی در بخشی از توضیحات خود بیان می کند که همسر بیمار پس از عدم دریافت ویزیت خارج از ساعت، با کارکنان مطب مشاجره لفظی و تهدید به پلمب مطب شخصی پزشک می کند.

دکتر علی مرادی در ادامه توضیحات خود به حضور بیماران و تصاویر دوربین های مداربسته به عنوان شاهد اشاره کرد و به دلایل ذکر شده در این نامه از همسر بیمار شکایت کرد.

واکنش پزشک مشهدی به موضوع بی حجابی زنان در مطب: تنها بی حجابی شوهر بیمار به دلیل پوشیدن آستین کوتاه بود/ پس از عدم مراجعه خارج از نوبت، تهدید به پلمب کرد.

واکنش پزشک مشهدی به موضوع بی حجابی زنان در مطب: تنها بی حجابی شوهر بیمار به دلیل پوشیدن آستین کوتاه بود/ پس از عدم مراجعه خارج از نوبت، تهدید به پلمب کرد.