ای بی اس نیوز/مازندران رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در آبان ماه امسال بیش از 104 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران تردد کردند که نسبت به مدت مشابه 52 درصد افزایش را تجربه کردند. سال گذشته .
به گزارش ای بی اس نیوز، عیسی خادمی گفت: این تعداد جابجایی مسافر در قالب 96 هزار و 716 سفر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش سفر داشته ایم.
وی افزود: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعف بر عملکرد شرکت های دولتی و ناوگان ها اعمال می شود.
خادمی گفت: فعالیت غیرمجاز وب سایت ها و اپلیکیشن های درون شهری مانند اسنپ و تبسی و … برای هموطنان در حوزه حمل و نقل درون شهری با مشکل مواجه شده است، بنابراین به هموطنان توصیه می شود از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند که مزایای زیادی از جمله آن دارد. امنیت سفر، رانندگان حرفه ای، ناوگان کارت شناسایی و کارت هوشمند، امنیت سفر و رانندگان حرفه ای و غیره.
وی افزود: در حوزه حمل و نقل مسافر اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در حال حاضر خدمات زیادی از جمله فروش بلیت اینترنتی به مسافران ارائه می شود و ضرورت ارتقای خدمات با توجه به تقاضای مسافران یکی از ضروریات است. آینده. فعالیت در این بخش است.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران گفت: در سامانه حمل و نقل زمینی، شرکت های حمل و نقل مسافر، اتوبوسرانی و تیم های مسافرتی در قبال مسافران خود مسئولیت دارند و موظف به رعایت مقررات در زمینه حمل و نقل هستند.
خادمی گفت: 212 شرکت حمل ونقل در حوزه مسافر در مازندران فعالیت می کنند و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت در خصوص شرکت های حمل و نقل مسافر و پایانه ها یا رانندگان در حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند. و در صورت نیاز در کمیسیون های مربوط به رسیدگی به تخلفات شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی می شود.
انتهای پیام