اخبار اقتصادی روز

از تمام ابزارهای مدیریتی برای تغییر سیستم تشویقی استفاده کنید

خاندوزی گفت: این ماندگاری روحیات نیز یکی از جنبه های تهدیدکننده تحولات حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی در سال های اخیر است.

وی افزود: این لایه دوم از اهداف و برنامه ها به این هدف اشاره دارد که اگر قرار است فراتر از این کار خاص متعارف، دستور کار جدیدی برای سازمان ها ایجاد کنیم، این دستور کار جدید چقدر عملیاتی است و سازمان ها چقدر آمادگی اجرای این طرح های جدید را دارند. مدیران ما چقدر آماده و زیرک خواهند بود تا این برنامه های جدید را به جلو ببرند یا اینکه این سازمان است که عادات سازمانی خود را به ما تحمیل می کند و ما را محدود می کند.

absnews

وی با بیان اینکه رسانه های عصر جدید یک طرفه نیستند، بلکه تعاملی هستند و افزود: تحولات جدید فراتر از تهدید، این فرصت را برای مدیریت سازمانی ما ایجاد کرده است که تعاملی داشته باشد و مشتریان، مشتریان، مودیان و ترخیص کالا از گمرک و … بازده داشته باشند. .

وزیر اقتصاد با بیان اینکه حتی یک خبر برای دو سال کار می تواند تمام زحمات 700 روزه یک گروه را زیر سوال ببرد، خاطرنشان کرد: گاهی یک خبر می تواند تمام تلاش ها و تلاش های گذشته ما را با روحیه شرکت پاک کند. و هنگام سوال از مردم اگر مثلاً از شرکت یا سازمانی پرسیده شود آیا باید همان شرکتی را بگویند که فلان اختلاس در آن صورت گرفته است؟

خاندوزی گفت: اگر از ابزارهای مدیریتی لازم استفاده نکنید و سیستم انگیزشی کارکنان و مدیران ما متوجه تحول خاصی نشود و در نهایت سازمان به این معناست که کارکنان و مدیران در عمل ببینند کسانی که کوشاتر هستند، بیشتر نوآورانه تر و تحول آفرین تر با سایر مدیران و کارکنانی که این ویژگی ها و مختصات را ندارند، تفاوت و تمایز چندانی ندارند، سازمان به تدریج به عادات سازمانی قبلی خود باز خواهد گشت.

وزیر اقتصاد افزود: اگرچه می خواهیم در ذهن افراد با انگیزه های زمینی و در دوران مدیریت خود خدمات متمایز و ماندگاری باقی بماند و تنها با انگیزه حسن نیت اقدام کرده ایم، اما همه باید از ابزارهای مدیریتی برای تغییر استفاده کنیم. سیستم انگیزشی مدیران ما .

وزیر اقتصاد ادامه داد: بالعکس اگر کارمندان ببینند که این دستور کارها و این اهداف مثلاً در زمینه تسهیلات بانکی یا برخی تشریفات گمرکی اجرا می شود و این اقدامات انجام می شود و هر سه ماه یا شش ماه یکبار. که نزدیکتر یا دورتر از اهدافی که خواهیم بود، از مردم قدردانی یا محترم شمردن و یا برعکس در صورت وجود مغایرت، چهره ای در مواضع متعارف و توصیه های نامتعارف در مدیریت وجود نخواهد داشت، به این ترتیب خواهیم دید. که سازمان در مسیر پیشرفت و رو به جلو است.

وزیر اقتصاد و دارایی:

وی افزود: با وجود تحولات، بسیاری از ما هنوز به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که گویی هنوز این الزامات جدید را درک نکرده‌ایم و این رویکرد در به تصویر کشیدن تلاش‌ها و تلاش‌هایی که انجام می‌شود و این ابزارها و رسانه‌های عصر جدید مشهود است. به خوبی درک نشده اند، ما به خوبی از آن برای ایجاد تصویر سازمان خود در بین مردم استفاده می کنیم و اهمیت آنها را از منظر تهدید درک نمی کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی اعلام کرد: فراتر از اهداف و مأموریت های اداری و سازمانی، حتی اگر بخواهیم خدمات مشخص و دائمی در طول دوره مدیریت در ذهن مردم باقی بماند و فقط از روی حسن نیت عمل کرده باشیم. ما باید از تمام ابزارهای مدیریتی برای تغییر سیستم انگیزش کارکنان استفاده کنیم.

خاندوزی ادامه داد: لایه دوم در این حوزه توجه به الزامات جدید مدیریت سازمانی است، یعنی در حال حاضر در سازمان هایی مدیریت می کنیم که نیازهای آنها حتی با ده سال قبل متفاوت است و نفوذی که رسانه های عصر جدید در آن پیدا کرده اند. سازمان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نه تنها در داخل دولت، بلکه خارج از سازمان‌های دولتی، زیر ذره بین ناخودآگاه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هیات مدیره یا هیات مدیره یک سازمان یا یک شرکت بیمه یا یک بانک صلاحیت تغییر رویه های خاصی را برای ارتقای کارایی سازمان ها و شرکت های ذیربط دارد، ادامه داد: گاهی اوقات مثلا مدیران می گویند. همه کارمندان چند ساعت برای کار پرداخت می کنم و … یا در نهایت ده یا بیست ساعت بیشتر به کسی حقوق می دهم و وقتی تعجب می کنیم که آیا ترتیبات دیگری برای جایگزینی روش فعلی وجود دارد، مدیر مربوطه پاسخ می دهد، بله، به روش دیگری مسیر. این نیز باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد و کارآفرینی خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوزی در نشست روسای نهادهای کلیدی جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد اظهار کرد: اساساً تشکل های ما روزانه کارهای روزانه داشته و دارند که به حداقل می رسد. نیازهای بسیاری از مردم اعم از مالیات دهندگان و مشتریان گمرک یا مشتریان بانک ها و بیمه ها را برآورده می کنند، اما فراتر از این اهداف که مسئولیت های معمول و معمولی است، لایه دوم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *