تکنولوژی و فناوری

معاون اپل استراتژی‌های این شرکت را در رابطه با مدل‌های مختلف آی‌پد توضیح داد

پس از رویداد اپل در هفته گذشته، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اشاره کردند که iPad Pro جدید در واقع نازک تر و سبک تر از iPad Air فعلی است. این موضوع باعث شده است تا کاربران تعجب کنند که “هوا” در حال حاضر برای اپل چه معنایی دارد.

در مصاحبه ای جدید، گرگ جازویک، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد. جوزویک در مصاحبه با “آرون مینیاو توضیح داد که اپل در واقع قصد دارد ویژگی های iPad Pro را با قیمت کمتری در iPad Air قرار دهد:

بدیهی است که ما نام محصول را با تغییر ضخامت تغییر نمی دهیم، اما مدل های Air در واقع یکی از خطوط تولید iPad هستند که ویژگی های مدل Pro را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. به عنوان مثال آیپد ایر 2024 مجهز به تراشه M2 است که در نسل قبلی آیپد پرو وجود داشت و همچنین می توان گفت سایز 13 اینچی یکی دیگر از ویژگی هایی بود که در مدل های پرو وجود داشت و اکنون در مدل های پرو نیز وجود دارد. iPad Air جدید با قیمت کمتر.

آیپدهای اپل

به گفته Jazwiak، اپل مدل های مختلف iPad را با این استراتژی ها ارائه می دهد:

  • آیپد 10: “این محصول مدل پایه آی پد است. این مدل شامل ویژگی های کلیدی است که کاربران در یک آیپد با قیمتی مقرون به صرفه می خواهند.”
  • iPad Air: “این مدل دارای ویژگی های iPad Pro های قبلی با قیمت بسیار پایین تر است.”
  • iPad Pro: «ایده اپل این است که iPad Pro ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند، برای مثال، Ultra Retina

جازویک در نهایت گفت: “امیدواریم روزی شاهد مهاجرت همه کاربران به مدل های Pro باشیم.”

منبع خبر: https://digiato.com/tablet/apple-strategy-in-field-of-different-ipad-models-was-determined

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *