پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۴

لایحه تصویب آیین نامه بین المللی کشتی های سریع السیر به مجلس ارائه شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: مقررات مذکور برای اولین بار در سال 1994 به منظور ایجاد قوانین و مقررات بین المللی برای شناورهای سریع السیر به تصویب سازمان بین المللی دریانوردی رسید و از سال 1997 در حال اجرا است. این مقررات برای کشتی ها اجرا می شود. پس از 1 ژوئیه ساخته شد. در سال 2002 ، سطح ایمنی برخی از شناورهای تندرو افزایش یافت و خطر عملیاتی برای حفظ تعادل و آسیب های ساختاری به سطح قابل قبولی کاهش یافت.

حسینی تأکید کرد: هدف اصلی این مقررات اطمینان از ایمنی در سطح کشتی های معمولی است که توسط کنوانسیون بین المللی حفاظت از افراد در دریا 1974 (1974) (سالس 1974) و کنوانسیون بین المللی شاهین اجرا شده است. 1966 (1345) خط استانداردهای ساختاری و تجهیزات با کنترل های عملیاتی سخت تنظیم شده است.

سید محمد حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ای بی اس نیوز ، با تشریح لزوم ارائه لایحه تصویب آیین نامه بین المللی کشتی های سریع السیر 2000 ، اظهار داشت: این لایحه به منظور جلوگیری از خسارت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. به سازه های آنها و تعیین معیارهای طراحی و ساخت ، تجهیزات مورد نیاز و شرایط بهره برداری و نگهداری کشتی هایی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند.

درباره محمدصادق مجدی

پیشنهاد ما به شما

شروع برنامه برای استفاده از 6000 موتورسیکلت تاکسی و برقی در تهران

معاون رئیس جمهور از شروع برنامه جایگزینی 6000 تاکسی و موتور سیکلت با موتور سیکلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *