رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خواستار مطالبات مردم از سوی رسانه ها از مسئولان شد و گفت: رسانه ها باید ضمن اطلاع رسانی اخبار به عنوان وظیفه خود به طور مرتب به خواسته های مردم پاسخ دهند.
حجت الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در غرفه ای بی اس نیوز در نمایشگاه رسانه ایران به تشریح وظایف این مرکز پرداخت و گفت: مرکز تلاش کرده نقش مهم تری را ایفا کند. . علاوه بر برقراری ارتباط بین مردم و دولت نیز نقش داشته باشد. » و مقررات نهادها، مدیران و کارمندان دولت است.
وی تاکید کرد: صرف ایجاد ارتباط بین مردم و کارمندان هنر نیست، بلکه آنچه باید رخ دهد این است که کارمندان را پاسخگو کنیم و در مقابل مطالبات و مشکلات مردم احساس عادی نکنیم. “
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در مرکز سعی کردیم با استفاده از توانمندی های مرکز، عملکرد کارکنان را رصد، بازرسی و ارزیابی کنیم و کارمندان را در خدمت مردم قرار دهیم.
صالحی مطالبات مسئولان را یکی از رویکردهایی برشمرد که باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و گفت: مطالبات مردم مطالبات روز است و آنچه باید بیفتد این است که در ارائه اخبار واقعی، صحیح و امیدبخش، سرمایه اجتماعی ارتقاء سیستم از سوی دیگر، ما باید رسانه ها را از فضای ساده ارائه اطلاعات حذف کنیم.
وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم رسانه ها مطالبه گری را در دستور کار قرار دهند و هیچ مسئولی در این زمینه احساس آرامش نکند. رسانه ها باید به طور مرتب به مطالبات مردم پاسخ دهند و ضمن انتشار اطلاعات بخشی از وظایف خود را انجام دهند.
انتهای پیام