مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: استقرار سیستم های باز مستلزم همکاری و همگرایی تمامی مدیران مخابرات است تا اثرات آن را بر مشتریان مشاهده کنیم.
به گزارش ای بی اس نیوز، امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مسئولان ذیربط از شیوه نامه بهره برداری از سامانه های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.
در ابتدای این مراسم میثم سیدصالحی – معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات – به معرفی سامانه های باز پرداخت و توضیحاتی در خصوص عملکرد، ظرفیت ها و ویژگی های مهم این سامانه ها ارائه کرد.
سامانه های صمصام، کاروان (مدیریت مشتریان مخابرات)، کارا (مدیریت نیروی میدانی) و بازار از جمله سامانه هایی هستند که امروز افتتاح شدند.
در این مراسم داود زارعیان، معاون بازرگانی و امور مشتریان شرکت مخابرات نیز گفت: به جز دو سه سامانه که در آن نقشی نداشتیم، بقیه سامانه ها مربوط به حوزه تجاری است و ما امیدواریم که سیستم ها از آن به خوبی استفاده کنند.
وی افزود: راه اندازی سامانه ها بستگی به عملکرد خوب آنها دارد و آموزش در این زمینه نیز بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. در حوزه معاونت فروش دو موضوع مهم سفر مشتری و تجربه همیشه باید مورد توجه قرار گیرد و این دو موضوع بدون IT بی معنی است. یکی دیگر از کاربردهایی که این سیستم ها می توانند داشته باشند، نظارت و ردیابی مشتریان است. بحث دیگر بازاریابی و فروش است که سیستم های باز می توانند به ما کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 5 میلیون مشترک اینترنت پهن باند داریم که نیاز به تعامل با ما دارند و امیدواریم این تعامل از طریق سامانه هایی باشد که امروز رونمایی شد.
در ادامه مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم گفت: شرکت مخابرات ایران شرکتی است که به مردم خدمات ارائه می دهد و یکی از شرکت های بزرگ و مهم کشور است و خدماتی که ارائه می دهد نیاز است. توسط مردم
وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم تغییرات داخلی و خارجی ضروری است و تغییرات داخلی شرکت مخابرات ابعاد مختلفی دارد.
سلطانی درباره نقش باز بودن و افشاگری در این سیستم ها توضیح داد: وقتی من مصاحبه می کنم و در مورد تحولات بیرونی صحبت می کنم، به تحولات داخلی هم نگاه می کنم و البته فقط سرعت نیست، کیفیت و دانش هم مهم است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توصیه کرد: استقرار سیستم های باز نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابراتی است تا اثرات آن را بر مشتریان مشاهده کنیم.
وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات دو وظیفه اساسی را می طلبد، ادامه داد: سرمایه گذاری یکی از اقداماتی است که باید انجام شود و سرمایه گذاری مناسبی در حوزه فناوری انجام نداده ایم، اطلاعات شرکت مخابرات است و باید سرمایه گذاری درست انجام دهید.”
سلطانی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به نیرو و نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: توجه به این موضوع بسیار مهم است زیرا رقبای زیادی در این زمینه وجود دارد.
انتهای پیام