سرگرمی

سازندگان Atomfall به ستایش گیم پس در موفقیت بازی پرداختند

«وقتی بازی خود را روی گیم پس قرار می‌دهید، بازیکنان فرصت پیدا می‌کنند آن را امتحان کنند. اگر خوششان آمد، در شبکه‌های اجتماعی به دوستان خود پیشنهادش می‌دهند و می‌گویند «یک بازی عالی در گیم پس پیدا کردم. تجربه‌اش خیلی لذت‌بخش بود. شما هم امتحانش کنید.» بخشی از این دوستان هم عضو گیم پس هستند و بازی را تجربه می‌کنند؛ اما آن‌هایی که اشتراک ندارند، اگر بخواهند وارد گفت‌وگو شوند، ممکن است تصمیم بگیرند بازی را بخرند.»

کینگزلی همچنین افزود که یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های استودیوهای مستقل، دیده‌شدن است و گیم پس توانسته این مشکل را تا حد زیادی حل کند. او همچنین به مزایای دیگر این نوع همکاری اشاره کرد؛ از جمله تضمین مالی از سوی مایکروسافت و انگیزه‌بخشی به تیم سازنده:

«بله. گیم پس ریسک مالی را کاهش می‌دهد؛ چون مایکروسافت بدون توجه به میزان فروش، مبلغی مشخص را تضمین می‌کند؛ اما این فقط بخش مالی ماجرا نیست. مثلا می‌توان گفت که فروش بازی روی فروشگاه ایکس باکس ممکن است کمی تحت تأثیر قرار گیرد؛ چون مخاطبان اصلی، یعنی بازیکنان هاردکور معمولا عضو گیم پس هستند و ممکن است نسخه کامل را نخرند؛ اما مزایایی که از این بابت به‌دست می‌آورید، خیلی بیشتر از هزینه آن است.»

با‌توجه‌به این نتایج، به‌نظر می‌رسد استودیوی ربلیون دولوپمنتس توانسته است با تکیه بر گیم پس به موفقیتی فراتر از پیش‌بینی‌ها دست پیدا کرده و مسیری امیدوارکننده را برای بازی‌های آینده خود ترسیم کند. لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی و تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: VGC

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *