یکشنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۴

راه‌اندازی پلتفرم استریم مکس در آمریکای لاتین

پلتفرم استریم جدید وارنر براس. دیسکاوری، موسوم به مکس، در تاریخ 27 فوریه در آمریکای لاتین راه‌اندازی خواهد شد. فرناندو مدین، رئیس و مدیر اجرایی این شرکت در آمریکای لاتین و بخش اسپانیایی زبان آمریکا، در مصاحبه‌ای اختصاصی با ورایتی، به تشریح استراتژی رشد و برنامه‌های محتوایی برای این منطقه پرداخت. او تأکید کرد که علاوه بر ارائه محتوای بین‌المللی، تمرکز ویژه‌ای بر تولید محتوای محلی داشته‌اند تا با فرهنگ و علایق مخاطبان منطقه همخوانی داشته باشد. مکس قصد دارد با عرضه‌ی 37,000 ساعت محتوا شامل سریال‌ها، فیلم‌ها، مستندها، برنامه‌های واقعیتی، ورزش‌های زنده و محتوای کودکان، پاسخگوی نیازهای گوناگون مخاطبان باشد.

در میان برنامه‌های برجسته‌ی مکس، می‌توان به سریالی تولیدی تحت نظارت سلما هایک بر اساس رمان مثل آب برای شکلات و اسپین‌آف فیلم شهر خدا اشاره کرد که قرار است توجه بسیاری را به خود جلب کنند. علاوه بر این، محتوای محلی نظیر بیوگرافی روبرتو گومز بولانیوس و برنامه‌های کودکان مانند فرانکلدا و کتاب ارواح نیز در دسترس خواهد بود. مدین همچنین از گسترش ارائه مسابقات ورزشی زنده خبر داد، که شامل لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات کشتی لوچا لیبره در مکزیک، کلمبیا و آرژانتین خواهد بود.

مکس سه برنامه اشتراکی مختلف را ارائه می‌دهد که شامل گزینه‌های پرداخت ماهانه و سالانه با تخفیف است. با وجود چالش‌هایی نظیر دسترسی محدود به بانک و نفوذ پایین کارت‌های اعتباری، همچنین رواج قاچاق محتوا، مدین ابراز امیدواری کرده که با همکاری نزدیک با توزیع‌کنندگان محلی و ارائه راهکارهای پرداخت آسان، مکس بتواند جایگاه مستحکمی در بازار آمریکای لاتین پیدا کند.

منتخب کاربران

منبع: https://www.plaza.ir/140211/570806/max-latin-america-warner-bros-discovery-city-of-god/

درباره محمدرضا هنرمند

پیشنهاد ما به شما

فصل پنج بازی Call of Duty: Mobile رونمایی شد؛ کراس‌اور با NieR: Automata

طبق تازه‌ترین گزارش‌های رسانه پاکت گیمر، آپدیت جدید بازی Call of Duty: Mobile در فصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *