داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیط اتوبوس و یا در صورت بروز مشکل در جاده یا شکایت از راننده اتوبوس برون شهری می توانند شکایت خود را از طریق این سامانه ثبت کنند. بارکد روی بلیط و پیگیری های لازم بعد از دریافت کد رهگیری.
به گفته وی، مسافران نیز می توانند با ارسال پیامک به شماره 2000141 و سامانه 141 شکایات خود را ثبت کنند.
وی می گوید: تمامی مدیران شرکت حمل و نقل به صورت شبانه روزی در ایستگاه های مسافربری حضور دارند.
باقر جوان گفت: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت مسافر، مبلغ بلیت مسترد و به حساب مسافر واریز می شود.