پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۴

در صورت شکایت مبلغ بلیط به مسافران اتوبوس برون شهری مسترد خواهد شد

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیط اتوبوس و یا در صورت بروز مشکل در جاده یا شکایت از راننده اتوبوس برون شهری می توانند شکایت خود را از طریق این سامانه ثبت کنند. بارکد روی بلیط و پیگیری های لازم بعد از دریافت کد رهگیری.

به گفته وی، مسافران نیز می توانند با ارسال پیامک به شماره 2000141 و سامانه 141 شکایات خود را ثبت کنند.

وی می گوید: تمامی مدیران شرکت حمل و نقل به صورت شبانه روزی در ایستگاه های مسافربری حضور دارند.

باقر جوان گفت: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت مسافر، مبلغ بلیت مسترد و به حساب مسافر واریز می شود.

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *