شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۴

خودروسازان ژاپنی دست خود را از روی پدال گاز برنداشته اند

با وجود کاهش سرعت، خودروسازان ژاپنی به سرمایه گذاری خود در خودروهای الکتریکی ادامه می دهند.

به گزارش ای بی اس نیوز، خودروسازان ژاپنی هنگام سرمایه گذاری روی خودروهای برقی پای خود را روی پدال گاز نگه می دارند. نتایج نشان داد که مدیران صنعت می‌گویند رشد فروش خودروهای الکتریکی کند شده است، اما این برای برخی خودروسازانی که قبل از ارزان‌تر شدن باتری‌ها و ایجاد زیرساخت‌های شارژ کافی به سمت برق‌سازی عجله می‌کنند، شوکه کننده نیست.

به عبارت دیگر، خودروسازان ژاپنی می‌دانستند که خریداران خودرو به سرعتی که برخی انتظار داشتند، آماده حرکت به سمت الکتریکی‌سازی نیستند. استفان ما، مدیر مالی نیسان موتور، گفت که مشتری در مورد سرعت برقی‌سازی تصمیم می‌گیرد. الکتریسیته شدن رشد خطی نیست بلکه یک خط مستقیم است. بالا و پایین می رود اما به مرور زمان افزایش می یابد.

خودروسازان از جمله تسلا با کاهش سرعت گسترش خودروهای الکتریکی، انتظارات خود را تغییر داده اند. با توجه به تورم و نرخ‌های بهره بالا، بسیاری از مصرف‌کنندگان هنوز خودروهای الکتریکی را دور از دسترس می‌بینند و چندین خودروساز هنوز محصولاتی را ارائه نکرده‌اند که فراتر از خریداران لوکس باشد.

این عوامل به رکورد فروش هیبریدی برای تویوتا موتور کمک کرده است. ضعیف‌تر شدن ین همچنین باعث افزایش سود در بخش خودروی ژاپن می‌شود و به شرکت‌ها فرصت می‌دهد تا تمرکز بیشتری روی ظرفیت‌سازی و توسعه خودروهای الکتریکی داشته باشند.

ایجی فوجیمورا، مدیر مالی هوندا موتور این ماه گفت که این شرکت می‌داند که کاهش سرعت در بخش خودروهای الکتریکی ممکن است در راه باشد. با این حال، او گفت که برای دستیابی به بی‌طرفی کربن، الکتریکی‌سازی باید پیشرفت کند و خودروساز به ترویج استراتژیک خودروهای الکتریکی خود ادامه خواهد داد.

نیسان همچنین دو تریلیون ین را در سال 2021 متعهد شده است تا برقی‌سازی را در یک دوره پنج ساله سرعت بخشد. ما گفت که این شرکت سرمایه گذاری های لازم را برای ارائه محصولات مناسب به مشتریان خود انجام خواهد داد.

یویچی میازاکی، مدیر مالی تویوتا گفت خودروهای هیبریدی که به زیرساخت شارژ نیاز ندارند، به عنوان یک راه حل واقع بینانه از حمایت مصرف کنندگان برخوردار می شوند. خودروساز شماره یک جهان در حال آماده شدن برای فروش سالانه پنج میلیون خودروی بنزینی-الکتریکی تا سال 2025 است، یک سال زودتر از حد انتظار.

طبق گزارش بلومبرگ، تویوتا به دنبال طیف کاملی از پیشرانه های الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیدروژنی است تا برای پاسخگویی به هر تقاضایی آماده باشد.

انتهای پیام

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *