چهارشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴

ایران خودرو: شکایت از کیفیت محصول 41 درصد کاهش یافت

– شاخص رضایت مشتری در زمان تحویل خودرو نیز با 4.9 درصد افزایش از 72.4 درصد در فروردین 1401 به 77.3 درصد در مهرماه امسال رسید.

– شاخص کیفیت تحویل خودرو به مشتریان نیز 18 امتیاز بهبود یافت و امتیاز 715 نسبت به امتیاز 1400 پایان سال به دست آمد.

گفتنی است پیش از این معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی را یکی از محورهای اصلی دانسته بود. طرح استراتژیک تحول کیفیت محصولات این گروه خودرویی قرائت و اعلام شد: گروه صنعتی ایران خودرو رضایت حداکثری مشتریان، استقرار و اجرای کامل طرح کلی کیفیت و تولید را مبنای برنامه راهبردی تحول کیفیت خودرو قرار داد. محصولات و خدمات و در این منظر فرآیند ارتقای کیفیت محصولات و خدمات در قالب 161 برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

ایران خودرو: شکایت از کیفیت محصول 41 درصد کاهش یافت

به گزارش ای بی اس نیوز، این گروه صنعتی تاکید کرد: مطابق با اجرای طرح تحول کیفی و تعریف 279 پروژه ارتقای کیفی گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری، نتایجی همچون بهبود رضایت مشتریان، رضایت از فرآیند فروش، رضایت حین تحویل، بهبود شاخص کیفیت تحویل و غیره به دست آمد.

به گزارش اینفوگرافیک ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو، مهرماه امسال نسبت به فصل زمستان 1400:

گروه صنعتی ایران خودرو در اینفوگرافیک ضمن اشاره به برخی از نتایج اجرای طرح تحول کیفیت و طرح های ارتقای کیفیت محصول، کاهش 41 درصدی شکایات کیفی محصولات این گروه صنعتی در مهرماه امسال را نسبت به سه سال گذشته کاهش داد. ماه های سال گذشته

– شاخص رضایت مشتری از فرآیند فروش رشد 44 امتیازی را به ثبت رساند و امتیاز رضایت 708 به دست آمد که 31 امتیاز بالاتر از میانگین رضایت از خدمات فروش در صنعت است.

انتهای پیام

– شاخص عیوب گزارش شده مشتری در سه ماهه اول مالکیت خودرو نسبت به بهمن ماه 1400 37 امتیاز بهبود یافته و 273 امتیاز به دست آمده است.

– شاخص ارزیابی محصولات ایران خودرو 11.5 درصد بهبود یافت. در این میان بیشترین پیشرفت در محصولات دناپلاس، تارا و پژو پارس صورت گرفته است.

– شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل نیز 34 درصد بهبود یافت و از 5.9 در فروردین امسال به 3.9 در نوامبر رسید.

تاکید کرده بود: توجه به درخواست ها و انتظارات مشتریان از نظر شاخص های کیفی، گسترش نظارت بر کیفیت به تمامی واحدهای کارآمد زنجیره ارزش تولید، فرآیند محوری برای پیشبرد فعالیت ها، استانداردسازی رویه ها و ویژگی ها، و دستیابی به بالاترین استانداردها از نظر کیفیت محصولات و خدمات و همچنین برنامه های بسیاری از اقدامات اصلی در زمینه کیفیت در سال 1401 می باشد. در چارچوب سیاست ها و رویکردهای تعیین شده در زمینه کیفیت و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های انسانی و تخصصی موجود در سطح این شرکت، سعی در ایجاد فضایی مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خواهد داشت.

– شاخص رضایت مشتری در خرداد 1401 نسبت به بهمن 1400 22 واحد افزایش و 685 امتیاز کسب شد.

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *