TikTok با استفاده از محبوبیت خود به عنوان یک برنامه رسانه اجتماعی، تجارت الکترونیک خود را پس از ماه ها آزمایش در ایالات متحده راه اندازی کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، Tiktok خرید آنلاین را از طریق مجموعه ای از ویژگی های اپلیکیشن اصلی خود به کاربران خود ارائه کرده است و امیدوار است موفقیت پلتفرم های آسیایی Shein و Temu را تکرار کند.
بیش از 150 میلیون کاربر TikTok در ایالات متحده اکنون می توانند ویدیوها و استریم های زنده را با پیوندهایی برای خرید موارد در فید خود تماشا کنند. این پلتفرم ابزارهایی را برای تولیدکنندگان محتوا، برندها و فروشندگان فراهم می کند تا محتوای قابل خرید ایجاد کنند.
ویژگی های جدید شامل یک برگه خرید است که در آن مشاغل می توانند محصولات خود را با راه حل های تدارکات و پرداخت ارائه شده توسط TikTok به نمایش بگذارند.
این شرکت رسانه های اجتماعی خدمات خرید خود را با پلتفرم های مختلفی مانند Shopify، Salesforce و Zendesk یکپارچه کرده است.
بر اساس گزارش رویترز، بازار آنلاین Tiktok که از نوامبر گذشته در ایالات متحده در حال توسعه است، در کشورهایی از جمله تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و انگلیس در دسترس خواهد بود.
انتهای پیام