بختیاری مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز با قدردانی از تلاش همکاران دستگاه های مختلف در ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز 1401 به تشریح عملکرد رجا در سفرهای نوروزی معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل هگتا از اقدامات موجود پرداخت. و چالش های ارائه شده
absnews
وی خاطرنشان کرد: برای مقایسه آمار در نتایج نظرسنجی باید به رضایت مشتری اهمیت بیشتری داد.
وی با تاکید بر اینکه مبنای مقایسه باید یکسان شود، افزود: با این اقدام می توانیم به سمت بهبود حرکت کنیم و رشد بهتری داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز ، سید علیرضا حسینی طباطبایی اظهار داشت: از آنجایی که شرکت حمل و نقل ریلی رجا یک مجموعه دانش بنیان است، حداقل در حوزه فناوری اطلاعات باید بیش از پیش به اعداد و ارقام توجه شود تا جدیدتر و بهتر شود. کار را می توان با ابتکار و نوآوری انجام داد.”
وی گفت: با تحلیل های آماری و مراجعه به اعداد و ارقام باید مکان های آزاد قطارها احصا شود و برای این امر برنامه ریزی خوبی برای افزایش ضریب اشغال انجام شود.