Spotify امروز اعلام کرد که در حال آزمایش توانایی پخش موزیک ویدیو برای کاربران ممتاز در 85 بازار جدید است. این شرکت برای اولین بار این ویژگی را در مناطق محدود در ماه مارس پیاده سازی کرد.
به گفته TechCrunch، Spotify در ابتدا این موزیک ویدئو را به صورت بتا (بتا) در 11 کشور از جمله بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا منتشر کرد. بعداً مصر نیز به این فهرست اضافه شد. اکنون به زودی 85 کشور دیگر از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد.
این شرکت مشخص نکرد که آیا 85 بازار جدید شامل ایالات متحده می شود یا خیر. ایالات متحده بازار بزرگی برای غول پخش موسیقی است، اما نام آن در اولین مجموعه از مناطقی که موزیک ویدیوها در دسترس هستند، ظاهر نشد. لازم به ذکر است که قابلیت تماشای موزیک ویدیو به کاربران پولی Spotify محدود می شود.
عملکرد عملکرد موزیک ویدیو Spotify بهبود یافته است
موزیک ویدیوهای Spotify روی موبایل و دسکتاپ در دسترس هستند و کاربران به راحتی می توانند با فشار دادن یک دکمه بین صدا و تصویر جابه جا شوند. زمانی که این ویژگی برای اولین بار ارائه شد، وقتی حالت پخش را از صدا به تصویر تغییر دادید، پخش ویدیو از ابتدا شروع می شد. این شرکت اکنون جابجایی بین صدا و تصویر را روانتر کرده است.
Spotify همچنین برچسب های ویدیویی را در کنار نام آهنگ ها اضافه می کند تا بتوانید به راحتی آنها را در نتایج جستجو پیدا کنید.
کاربران می توانند گوشی خود را به حالت افقی بچرخانند تا موزیک ویدیو را به صورت تمام صفحه مشاهده کنند. این شرکت می گوید کاربرانی که برای اولین بار به آهنگی گوش می دهند و موزیک ویدیوی آن را تماشا می کنند، به طور متوسط 34 درصد بیشتر احتمال دارد که در هفته بعد دوباره همان آهنگ را گوش دهند.
هم اکنون اسپاتیفای با ارائه سرویس موزیک ویدیو سعی در جذب برخی از کاربران علاقه مند به این مطالب دارد.
منبع خبر: https://digiato.com/app/spotify-is-launching-music-video-feature-in-more-countries
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز