پلتفرم دیوار با هدف افزایش میزان موفقیت تراکنش ها، تغییرات گسترده ای را در الگوریتم جستجوی خود اعمال کرده است. جستجوی هوشمند Dewar با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تبلیغات مرتبط را شناسایی کرده و پیشنهادات هدفمندتری را به کاربران ارائه دهد.
تیم فنی Devar با تمرکز بر تسهیل جستجو و نمایش آگهی ها به دنبال ایجاد سیستمی است که از طریق آن کاربران بتوانند به راحتی کالا یا خدمات مورد نظر خود را بدون نیاز به دانش فنی خاص بیابند و فروشندگان اطمینان داشته باشند که تبلیغات آنها به بهترین شکل ممکن دیده می شود. مخاطب هدف
به گزارش Defar، تحقیقات این پلتفرم نشان داده است که سیستم جستجوی قبلی قادر به پاسخگویی به نیازهای کاربران به خصوص فروشندگان غیرحرفه ای نیست. به همین دلیل تغییرات گسترده ای در این سیستم ایجاد شده است تا تبلیغات تمامی کاربران به ویژه فروشندگان جدید شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشند.
سیستم جستجوی هوشمند Dewar با استفاده از هوش مصنوعی، تبلیغاتی را که بیشترین تطابق را با عبارت جستجوی کاربر دارد، شناسایی و نمایش می دهد. تبلیغات جدیدتر به احتمال زیاد در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند تا کاربران به آخرین گزینه ها دسترسی داشته باشند.
نتایج بررسیهای دیواری تا پایان جولای سال جاری نشان میدهد که این ویژگیها در بهبود تجربه کاربری و افزایش فرصتهای تراکنش تأثیر داشته است. این تغییرات شامل کاهش 70 درصدی نتایج با کمتر از 10 آگهی و بهبود 230 درصدی در پوشش پیشنهادات دسته بندی مربوطه است.
منبع خبر: https://digiato.com/iran-technology-news/divar-smart-search-platform
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز