anthony-scaramucci-and-peter-schiff-spar-over-bitcoin-as-inflation-hedge
به نظر می رسد طوطی های داخل قفس از تماس بصری با طوطی های دیگر لذت می برند
کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
فوری/ خبر مهم برای بازنشستگان/ فیش حقوقی جدید صادر شد+ جزئیات افزایش
چرا بورس در حال فروپاشی است؟!  – خبرگزاری آنا
پیام مهم از ریاض و بغداد به تهران مخابره شد/ سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز















فارسی:

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل سال 1402 در حالی که در منطقه ماموریت قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان حضور داشت، مراتب قدردانی خود را اعلام کرد. به خاطر هوشیاری، روحیه و انگیزه زیاد و تلاش شبانه روزی در شرایط مختلف جغرافیایی و جوی.

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای مشترک ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان

در اوایل سال 1402 سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه مأموریت قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان حضور یافت. گفت و گوی حضوری با جمعی از پاسداران و رزمندگان در مناطق مرزی، آمادگی های رزمی و ارزیابی دفاعی آنان و قدردانی از هوشیاری، روحیه و انگیزه فراوان و تلاش شبانه روزی آنان در شرایط مختلف جغرافیایی و جوی.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این بازدید خطاب به سربازان گفت: بحث امنیت دفاعی سرما، گرما، تعطیلات و غیر تعطیلات نمی شناسد و باید در اوج هوشیاری و آمادگی برای حفظ و نگهداری باشیم. ، با هوشیاری و درایت به آن توجه کنید.

باید بگویم؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیئت همراه طی چند روز گذشته از مرزهای شمال شرق و مرز تایباد بازدید و با مرزبانان و سربازان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفتگو کرده و به آنها اطلاع رسانی کردند و سال نو را تبریک می گویم.