به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، معصومه نجفی، دستیار آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش وی در نشست خبری با بیان اینکه برنامه درسی محور کار این رئیس دانشگاه است، گفت: رویکردها در کتاب های درسی در دهه 90 تغییر کرد، اما معلمان برای همگامی با رویکردهای جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی و آنچه در آن اتفاق می افتد وجود داشت. مدارس قابل توجه است. برای توانمندسازی معلم در فرآیند آموزشی باید به وضعیت موجود نگاه می کردیم. در فرآیند نظرسنجی، یکی از شاخص ها میزان تکرار ابتدایی است که در دوره ابتدایی 3 درصد و در سال اول 10 درصد بوده است که آمار وحشتناکی است و باید به آن توجه شود.
آیا این خبر برای شما مفید بود؟