قلی زاده گفت: مردم بدانند که جایگاه داران نه تنها توان مالی برای تعمیر و نگهداری تجهیزات سیستم هوشمند را ندارند، بلکه تعهدی هم ندارند و اساساً شرکت های تابعه وزارت نفت باید پاسخگو باشند و وظیفه آنها حفظ و نگهداری است. این کارتخوان ها در خدمت هستند، وی گفت: دستگاه های نظارتی جدی و ورود بدون مماشات، این مداخله می تواند به حل مشکل و روشن شدن همه چیز کمک کند.
قلی زاده با بیان اینکه اکنون از مسئولان دولت سیزدهم انتظار داریم پاسخگو باشند و با مردم و بخش خصوصی به طور شفاف صحبت کنند تا روند فعلی اصلاح شود، گفت: در تمام مناطق کشور کارتخوان های هوشمند زیادی داریم که از کار افتاده اند. . و به کلی فراموش شده است… بخصوص بعد از حمله سایبری تلاش زیادی برای کمک به حل مشکل انجام داده ایم اما متاسفانه عده ای نگاه بسته و مغرضانه ای به موضوع دارند و کار پیش نمی رود.
اسدالله قلی زاده در گفت وگو با ای بی اس نیوز، اظهار کرد: بیش از 60 هزار نازل عرضه فرآورده های نفتی در پمپ بنزین های سراسر کشور داریم که به طور قطع باید برای کیفیت پایدار خدمات تحویل سوخت، کاهش مدت زمان سوخت گیری و جلوگیری از تلفات گاز فعال باشند. در نتیجه تاخیرها و کوتاهیها، شاهد بودهایم که مردم و مسئولان با مشکلاتی مواجه هستند و مسئولان ذیصلاح، جز انتشار اخبار مبتنی بر وعدههای نظری، اقدام عملیاتی قابلتوجهی در این زمینه انجام ندادهاند.
انتهای پیام
رئیس انجمن پارکینگ های کشور گفت: متاسفانه در چند سال گذشته سیستم هوشمند سوخت و به ویژه تجهیزات مربوطه در پارکینگ ها مورد توجه قرار نگرفته است به گونه ای که منسوخ شده است و اکنون به آن توجه شده است. خرابی های زیادی در کارتخوان ها وجود دارد و همه نازل ها فعال نیستند.
وی افزود: فرض ما بر این است که برخی از تصمیم گیران به این خرابی های نازل عادت کرده اند و نیازی به تلاش زیاد ندارند، پیگیری های ما نشان می دهد که هر یک از طرفین طرف مقابل را مقصر می دانند و با تاکید بر کنترل دولت در همه قسمت ها سیستم هوشمند سوخت بله، اما آنها حاضر به انجام اقدامات پایدار نیستند. مشکل ساده است و هیچ کس پاسخگو نیست؟
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز