سایر موضوعات

فروش BMW در سال 2022 ثابت بود

انتهای پیام

برند مادر BMW در سال گذشته 2.1 میلیون دستگاه خودرو فروخت که نسبت به رکورد 2.2 میلیون دستگاه در سال 2021 کمتر است، زیرا محدودیت‌های Covid-19 چین مانع عرضه و تورم بازار اروپا شد که بر تقاضا تأثیر گذاشت.

تا کنون، بی‌ام‌و حجم فروش پایین‌تر را با قیمت‌های بالاتر جبران کرده است و انتظار می‌رود درآمد سه‌ماهه سوم سال 2022 افزایش یابد. این خودروساز آمار فروش کامل سال 2022 را در 10 ژانویه منتشر خواهد کرد.

به گزارش ای بی اس نیوز به نقل از رویترز، این خودروساز آلمانی قصد دارد در سال 2023 سهم خودروهای برقی را از کل فروش به 15 درصد برساند.

یکی از سخنگویان گروه BMW گفت که این شرکت در سال 2022 حدود 100000 خودرو کمتر فروخته است، با فروش 2.4 میلیون دستگاه، اما نسبت فروش خودروهای تمام الکتریکی بیش از دو برابر شده و تقریباً 10 درصد از کل فروش را افزایش داده است. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا