به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز به نقل از راشاتودی، فایننشال تایمز در گزارشی فاش کرد که انگلیسی ها در بحبوحه بحران و تشدید بحران هزینه زندگی در این کشور برای کاهش هزینه های انرژی خود به مغازه ها و فروشگاه ها هجوم آورده اند تا لوازم برقی خود را خریداری کنند. .
absnews
همچنین گفته می شود مصرف کنندگان بریتانیایی به دنبال صرفه جویی در هزینه با گرم نگه داشتن خانه های خود هستند، به خصوص که متوسط خانه های بریتانیایی خارج از سه گروه برتر رتبه بندی بهره وری انرژی قرار دارند.
این گزارش می گوید که مصرف کنندگان در بریتانیا به طور فزاینده ای وسایلی مانند سرخ کن های هوا (بدون روغن) و خشک کن های پمپ حرارتی الکتریکی و همچنین عایق های زیر شیروانی را برای خانه های خود انتخاب می کنند.
به گفته اندرو گوسیج، مدیر عامل تامین کننده لوازم خانگی آنلاین Ultimate Products، خرده فروشان به دنبال ذخیره سرخ کن Hoapz هستند.
این عجله در حالی رخ می دهد که خانوارهای بریتانیایی به دلیل تورم فزاینده که در اکتبر به بالاترین حد خود در 41 سال گذشته رسید، برای پرداخت قبوض غذا و انرژی خود تلاش می کنند.
فروش سرخ کن بادی در فروشگاه های زنجیره ای آرگوس نسبت به سال گذشته 420 درصد افزایش یافته است. زنجیره Cray همچنین 18000 تا 20000 سرخ کن بادی در هفته فروخت که این رقم در مدت مشابه سال 2021 تنها 1000 تا 2000 دستگاه بود.
آمارهای رسمی نشان می دهد که تورم قیمت مواد غذایی در ماه اکتبر به 16.5 درصد رسیده است که بالاترین سطح در 45 سال گذشته است.
این ارقام نشان میدهند که فروش عایقهای زیر شیروانی زنجیرهای بهبود خانه Wickes نسبت به سال قبل 85 درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، فروش مایکروفر که جایگزین ارزان تری برای فر محسوب می شود، 70 درصد افزایش یافت.