سایر موضوعات

چین و ترکیه، رقبای ایران در اوراسیا

وی با بیان اینکه گردش مالی سالانه این صنعت 6.5 تا 7 میلیارد دلار است، تصریح کرد: از جمله مزیت های ایران در این زمینه تنوع محصولات و بازار گسترده ملی و منطقه ای است. منطقه اطراف ایران سالانه 37 تا 38 میلیارد دلار لوازم خانگی وارد می کند و این پتانسیل در کشور برای پوشش بازار ملی و منطقه ای به دلیل پایین بودن نرخ دستمزد، مزیت حمل و نقل به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارزان بودن آن وجود دارد. قیمت از انرژی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی چین و ترکیه را رقبای ایران در بازار اوراسیا دانست و گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، صنایع مادر باید فروش نسیه خود را از سر بگیرند.

چین و ترکیه، رقبای ایران در اوراسیا

ادامه بده…

به گزارش ای بی اس نیوز، عباس هاشمی در نشست خبری با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی بعد از خودرو دومین صنعت بزرگ کشور است، گفت: ۲۸۵ واحد صنعتی تولید کننده محصولات و قطعات مرتبط هستند که ۹۰ درصد بازار را در اختیار دارند. اعضای انجمن علاوه بر این، تقریباً 280 هزار شغل مستقیم و یک میلیون شغل غیرمستقیم در صنعت لوازم خانگی وجود دارد و سابقه این صنعت به بیش از 70 سال می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا