شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۴
شرایط بورس برای بازگشایی نماد شرکت های اقدامات حقوقی استانی - اخبار بورس |  بورس - اخبار اقتصادی تسنیم

پذیرش فناوری توسط مشاغل کوچک/تعهد به سرمایه گذاری؛ رمز موفقیت

خبر خوبی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ با توجه به بحران اقتصادی جهانی تابستان 2022، این بسیار عجیب است، اما تا حدودی جالب است. پیشنهاد و… با این حال، به نظر می رسد آنها نگرش خوش بینانه تری اتخاذ کرده اند، شاید به این دلیل که کرونا از نظر تأثیر روزانه بر عملکرد فروشگاه هایشان در حال کاهش است.

به عنوان مثال، 28 درصد از شرکت های کوچک و متوسط ​​خواهان سرمایه گذاری در فناوری های نوآورانه هستند، در مقایسه با 19 درصد در سال گذشته. و در طرف معادله، کسانی که می‌گویند می‌خواهند کارکنان فنی بیشتری استخدام کنند و سرمایه‌گذاری بیشتری در آموزش و گواهینامه‌ها داشته باشند، تا سال 2021 به میزان قابل توجهی افزایش یافته‌اند. در مجموع، این اهداف راهی برای خروج از مسیر سرپناه برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نشان می‌دهد. برای مقابله با اثرات همه گیری ویروس کرونا.

absnews

یک لحظه به این اعداد فکر کنید. مگر اینکه برای شرکتی مانند IBM یا مایکروسافت، فورد یا پراکتر اند گمبل کار کنید، به احتمال زیاد هر هفته ساعات کاری خود را در یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​(SME) می گذرانید. این شرکت ها ممکن است کمتر از تجارت های بزرگ مورد توجه قرار گیرند، اما در واقع ستون فقرات اقتصاد ایالات متحده هستند. و همیشه تکامل یافته اند. در طول دهه‌ها، کسب‌وکارهای کوچک، از یک مجتمع پیتزای خانوادگی با 10 کارمند تا یک کارخانه ورق فلزی با 400 نفر، عملکرد خود را از نظر کارایی، نوآوری و ردپای تجاری بهبود بخشیده‌اند. آنها چطور این کار را کردند؟ پاسخ کوتاه: فناوری.

SMB هایی که در دو سال گذشته بیشتر به صورت تدافعی بازی کرده اند، دوباره شروع به پاکسازی کتاب های تهاجمی خود کرده اند. طی دو سال گذشته از همه‌گیری، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​به‌شدت درگیر بوده‌اند و هر کاری که می‌توانند برای ادامه کار، اجتناب از اخراج و ارتباط با مشتریان انجام داده‌اند. اما اکنون اهداف تجاری که در سال 2021 پیش بینی شده بود، مانند تجدید یا حفظ مشتریان فعلی و مبارزه با رقابت، جای خود را به فعالیت هایی مانند استخدام کارگران ماهر و اجرای ایده های جدید داده است.

به طور کلی، به نظر می‌رسد این اهداف تجاری تهاجمی‌تر با نگرش‌های مثبت بیشتری در مورد وضعیت فعلی کسب‌وکارشان مرتبط است. از هر 10 شرکت کوچک و متوسط ​​سه نفر توافق کردند که کسب و کار آنها در سال 2022 با افزایش درآمد و سودآوری رونق خواهد گرفت. این در مقایسه با 22 درصدی است که سال گذشته همین را گفته بودند. اکثر شرکت ها سلامت کسب و کار خود را از نظر سطح درآمد و سود، مشابه سال گذشته (51٪ در سال 2022، 48٪ در سال 2021) با ثبات توصیف می کنند. تعداد مشکلات گزارش شده در سال جاری نسبت به 29 درصد گزارش شده در سال 2021 به طور خالص 19 درصد کاهش یافته است.

این خوش‌بینی به دیدگاه‌های آن‌ها در مورد بودجه‌های فناوری فعلی شرکت‌هایشان گسترش می‌یابد. تقریباً نیمی از آنها فکر می‌کنند که سطح هزینه‌ها تقریباً درست است، در حالی که 22 درصد فکر می‌کنند که خیلی زیاد است. یک چهارم فکر نمی کنم هزینه های فعلی برای فناوری کافی باشد. واقعیت این است که بسیاری از اهداف استراتژیک این شرکت ها به سطح بالاتری از سرمایه گذاری فناوری نسبت به برخی از SME ها نیاز دارند. چرا آنها نمی دانند؟ دلیل اصلی احتمالاً این واقعیت است که بخش کوچکتر SMB ها اغلب بدون تیم اختصاصی فناوری اطلاعات کار می کنند، به این معنی که بسیاری از هزینه های فراتر از قیمت اولیه یک فناوری را می توان نادیده گرفت. این هزینه‌ها شامل آموزش کارکنان در مورد فناوری‌های جدید، کار یکپارچه‌سازی مورد نیاز برای اتصال سیستم‌ها یا برنامه‌های کاربردی جدید به محیط بزرگ‌تر فناوری اطلاعات، یا مراحل مورد نیاز برای اطمینان از رعایت الزامات امنیت سایبری است.

چه پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، راه‌حل‌های فروش، روباتیک یا برنامه‌های کاربردی سازمانی مبتنی بر SaaS، دموکراسی‌سازی و فراگیر شدن فناوری اطلاعات احتمالاً بیشترین تأثیر را بر دنیای SMEها داشته است. این دیگر چیز خوبی نیست، فناوری حتی برای کوچکترین نیازهای رقابتی است. و بسیاری از این شرکت ها آن را می دانند. موارد زیر را در نظر بگیرید: 62٪ از پاسخ دهندگان در آخرین مطالعه CompTIA، روندهای خرید فناوری برای SMB ها، می گویند که امروزه استفاده از فناوری عامل کلیدی در دستیابی به اهداف استراتژیک تجاری آنها است. 31٪ فناوری را به عنوان یک عامل ثانویه در این تلاش های حیاتی می دانند و تنها 5٪ آن را به عنوان یک عامل ثانویه می دانند. این به دنبال یک سال سخت بی‌سابقه دیگر از پیامدها و محدودیت‌های همه‌گیری کرونا است که به ویژه مشاغل کوچک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. (توجه: نمونه CompTIA برای این مطالعه مشاغل کوچک و متوسط ​​را به عنوان شرکت هایی با کمتر از 250 کارمند تعریف کرد.)

آنچه مهم است این است که بازگشت به یک ذهنیت استراتژیک، فناوری را به عنوان یک توانمندساز و سوخت برای دستیابی به این اهداف شناسایی می کند. در طول سال گذشته، ابتکارات فناوری عمدتاً بر روی زیرساخت ها متمرکز شده است، که عمدتاً توسط کار از راه دور که بسیاری از شرکت ها یک شبه تجربه کرده اند، هدایت می شود. خرید دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، چاپگر و تلفن، راه‌حل‌های ویدئویی و مخابراتی برای کارمندان برای فعال‌سازی بهتر محیط‌های کاری مجازی ضروری شده است. امسال، وقتی از پاسخ دهندگان پرسیده شد که ترجیح می دهند مخارج فناوری را به کجا اختصاص دهند، دسته بندی ها را از خرید زیرساخت به سرمایه گذاری در نوآوری و منابع انسانی تغییر دادند.

شکاف بین واقعیت هزینه کردن و نیاز واقعی به خرج کردن، یک مشکل همیشگی برای SMEهایی است که به طور مداوم منابع را مدیریت می کنند. اما اگر تفکر استراتژیک در مورد اهداف تجاری و نقشی که فناوری در دستیابی به آنها ایفا می کند با نرخ فعلی خود ادامه یابد، امیدواریم صاحبان مشاغل درک کنند که تعهد به سرمایه گذاری بیشتر کلید موفقیت خواهد بود و از آنها در برابر موارد غیر منتظره محافظت می کند.

گروه توسعه بازرگانی خبرگزاری آنا; CompTIA اخیراً مقاله‌ای با عنوان «کسب‌وکارهای کوچک از فناوری استقبال می‌کنند. 62 درصد از مالکان می گویند فناوری اطلاعات کلید رشد است” و در پرسیدن این سوال، به نظر شما یک واقعیت سرگرم کننده چیست؟ طبق گزارش اداره تجارت کوچک ایالات متحده، بیش از 99 درصد از کل مشاغل در ایالات متحده به این صورت تعریف می شوند. “کوچک” و کمتر از 500 نفر را استخدام می کند. این میزان 32.5 میلیون کسب و کار را تشکیل می دهد که تا سال 2021 48 درصد از نیروی کار کشور را به کار خواهند گرفت.

شکاف بین واقعیت هزینه کردن و نیاز واقعی به خرج کردن، یک مشکل همیشگی برای SMEهایی است که به طور مداوم منابع را مدیریت می کنند. اما اگر تفکر استراتژیک در مورد اهداف تجاری و نقشی که فناوری در دستیابی به آنها ایفا می کند با سرعت فعلی خود ادامه یابد، امیدواریم صاحبان مشاغل متوجه شوند که تعهد به سرمایه گذاری بیشتر کلید موفقیت خواهد بود.

absnews

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *