فرگوسن دراینباره گفت: «قرار بود داستان Gears 6 سیاره Sera را ترک کند. این چیزی بود که ما در حال ساخت آن بودیم. اگر به داستان Gears 5 دقت کرده باشید، با فناوری موشکی UIR آشنا هستید. ما با استفاده از این فناوری بهنوعی ایده و زمینه انتقال داستان به سیاره دیگر را با تسلط بر قلمرو UIR و برنامه فضایی آنها شکل دادیم؛ بنابراین من میخواستم داستان را از سیاره Sera خارج کنم تا بازیکنها با سایر نقاط کهکشان یا حداقل مناطق دیگری از منظومه خورشیدی آشنا شوند.
هدف ما این نبود که امکان سفر بین سیارهها را در بازی بگنجانیم. این فناوری قدیمی به دوران روسیه تعلق داشت و از نوع اسپوتنیک بود؛ بنابراین ما نمیخواستیم ساخت یک بازی Mass Effect جدید را شروع کنیم. ایده Gears 6 درباره بردن بازیکنها به مکانی جدید و تجربه چگونگی این انتقال بود.»
باتوجهبه اینکه بازی بعدی سری یک پیشدرآمد خواهد بود، باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیو کوالیشین در آینده دوباره به سراغ تغییر سیاره بازی در Gears 6 خواهد رفت یا رویکرد متفاوتی را در پیش میگیرد. بازی Gears of War: E-Day هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و برای کامپیوتر و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس توسعه مییابد.
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/401442-gears-6-different-planet/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز