اسمکتالا دراینباره گفت: «منطقه Castor Woods یک محیط متشنج با اتسمفری خاص است. این منطقه در درهای شامل دهکدهها و مناطق جنگلی قرار دارد که در آن میتوان زیستگاههای مختلفی از پارکهای ملی گرفته تا مناطق صنعتی را مشاهده کرد. منطقه Castor Woods کوچکتر از نقشه Dying Light 2 Stay Human خواهد بود، اما درعینحال جزئیات بسیار بیشتری دارد و به گونهای طراحی شده است تا هر لحظه کاوش در مناطق مختلف آن مفید باشد.
در بازی Dying Light: The Beast تاکید زیادی بر روایت محیطی وجود دارد و هنرمندان تکلند هر ناحیه از نقشه را با اسرار، مسیرهای مخفی و داستانهای آمیخته شده با مناظر چشمنواز طراحی کردهاند. رازهای زیادی در این دنیا پنهان شدهاند که برخی از آنها از سالهای دور گذشته کشف نشدهاند. ما امیدواریم بازیکنها خود را در این دنیای مخوف و متروک غوطهور کنند و از اکتشاف در آن لذت ببرند.»
استودیو تکلند طراحی نقشه Castor Woods را بهگونهای پایهریزی کرده است که تجربهای متفاوت با بازیهای قبلی Dying Light را پیش روی بازیکن قرار دهد؛ ازهمینرو به جای مناطق شهری متراکم با ساختمانهای انبوه و بلند با مناطق شهری کوچکتر در میان زیستبوم جنگلی گسترده مواجه خواهیم بود. اسمکتالا در ادامه مصاحبه خود درباره تاثیر این تغییر بر نحوه پیمایش و پارکور بازی Dying Light: The Beast پرداخت و گفت مکانیسمهای پارکورمحور همچنان تمرکز اصلی گیمپلی پیمایش خواهند بود و تکلند برای طراحی محیطهایی متمرکز بر این مکانیسم در زیستبومهای جدید به رویکردهای مختلفی روی آورده است.
منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/401336-dying-light-the-beast-smaller-detailed-map/
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز