پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۴

بررسی غیر حضوری حدود 400000 نسخه برای بیمه مکمل دارو

مدیر توسعه و نوآوری بیمه مرکزی گفت: تاکنون حدود 400 هزار نسخه برای بازه زمانی 10 تا 29 اسفند از تامین اجتماعی دریافت شده که حدود یک سوم آنها پرداخت شده است. بیمه سلامت هنوز اطلاعات نسخه مربوط به این دوره را مخابره نکرده است.

آقای صادق کیان مدیر توسعه و نوآوری بیمه مرکزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: در فرآیند نسخه های سرپایی سه رکن از وزارت بهداشت دریافت می کنیم که همان نسخه های خدماتی است. نسخه های خدماتی و نسخه های دارویی. . ماموریت اخیر مرکز بیمه با تجویز پیچ مرتبط است. بیمه مرکزی شرکت های بیمه را موظف کرده از اول اسفندماه پرونده های نسخه را به صورت الکترونیکی پردازش کنند.

** معاینه غیرحضوری تقریباً 400000 نسخه بیمه تکمیلی دارو

وی با تصریح بر اینکه طبق دستور بیمه مرکزی، نسخه باید به صورت الکترونیکی دریافت و در فرآیند ارزیابی قرار گیرد، ادامه داد: از اول تا 30 اسفندماه 457 هزار و 467 نسخه الکترونیک به بیمه مرکزی ارسال شد که از این تعداد 401 هزار و 351 نسخه. کپی ها مربوط به بازه زمانی 1 تا 20 اسفند است و تمامی نسخه های دریافتی در این مدت به سازمان تامین اجتماعی مرتبط می باشد. حدود یک سوم از این تعداد به مرحله پرداخت رسیده است.
کیان همچنین گفت: بیمه سلامت 58 هزار و 514 نسخه ارسال کرده که هیچ کدام مربوط به بازه زمانی 10 تا 30 اسفند نیست.
وی ادامه می دهد: از مجموع حدود 400 هزار نسخه دریافتی در این بیست روز، 80 درصد در کمتر از 7 روز به مرکز بیمه و سپس برای رسیدگی به بیمه ها رسید. 20٪ باقی مانده بیش از 7 روز طول کشید. کاهش این زمان مستلزم آن است که داروخانه ها بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات در سامانه خود، آن را در پنل های مربوط به بیمه های اجتماعی و بیمه سلامت که به مرکز پردازش بیمه مرکزی می رسد، وارد کنند تا بیمه تکمیلی بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد. به سرعت.
مدیر توسعه و نوآوری بیمه مرکزی به فرآیند پردازش الکترونیکی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: فرآیند پردازش به این صورت است که اطلاعات برای بیمه تکمیلی ارسال می شود، پس از دریافت اطلاعات پیامک یا اطلاعیه ای برای بیمه شده ارسال می شود که مشخص می شود. این نسخه از این داروخانه می آید و این مقدار شامل می شود. در صورت قبولی باید اعلام شود و در غیر این صورت مدارک جهت بررسی بارگذاری شود. بیمه مرکزی اعلام کرد شرکت های بیمه باید 5 روز کاری به بیمه شدگان فرصت دهند تا اطلاعات الکترونیکی را تایید و در صورت مغایرت اعلام کنند. . در صورت عدم اقدام وی به منزله قبولی بوده و پس از 5 روز به صورت خودکار وارد فرآیند ارزیابی شرکت بیمه خواهد شد. و بر اساس قرارداد بین شرکت بیمه و بیمه گذار، محاسبات و پرداخت انجام می شود.

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *