
باشگاه پرسپولیس توضیح داد که چرا 30 درصد فروش اینترنتی محصولاتش به شرکت تبلیغاتی می رسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از موضوعاتی که این روزها به باشگاه پرسپولیس انتقاد می شود این است که چرا این باشگاه 30 درصد سود را به شرکت تبلیغاتی مسئول فروش این محصولات برای فروش پرداخت کرده است. محصولات سرخپوشان در سایت باشگاه.
خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس پرسید که دلیل آن چیست که به جای 10 درصد که ظاهراً سود معمول است، 30 درصد سود حاصل از فروش محصولات به این شرکت تبلیغاتی تعلق می گیرد که شرکت تبلیغاتی اعلام کرد که این شرکت تبلیغاتی شارژ می کند. کلیه محصولات پرسپولیس هزینه های توزیع، حمل و نقل، پیک و … را برعهده گرفتند و طبق توافق 30 درصد سود به آنها تعلق می گیرد و 70 درصد سود خالص به آنها تعلق می گیرد. در باشگاه پرسپولیس
در ادامه کارهای مربوط به این فروش اینترنتی و توافق با شرکت مورد نظر توسط پیمان حدادی معاون اقتصادی باشگاه انجام شد.