گسترش فعالیت گاراژ تپسی به سه استان در سال اول بهره برداری
پس از گذشت یک سال از شروع کسب و کار جدید تپسی به نام “گاراژ تپسی”، این شرکت اعلام کرد که فعالیت خود را به 3 استان گسترش داده و خط تولید خود را به 150 قلم افزایش داده است.
به گزارش ای بی اس نیوز، گاراژ تپسی در آبان ماه 1401 با هدف ارائه خدمات به رانندگان در زمینه خرید اینترنتی قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمتی کمتر از بازار راه اندازی شد.
ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، قطعات یدکی، باتری، بیمه، خدمات تعمیر و کارواش بخشی از خدمات گاراژ رانندگان این شرکت می باشد. این در حالی است که بیشترین تقاضا به ترتیب برای لاستیک و روغن موتور بوده است.
امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی در خصوص اولین سالگرد تاسیس گاراژ تپسی گفت: از ابتدای تاسیس، توجه به سفرا و پاسخگویی به نیازهای آنها به بخشی جدایی ناپذیر از DNA تپسی تبدیل شده است. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده ارائه خدمات و محصولات لازم به سفیران متولد شد و پس از پذیرش آنها گسترش یافت تا به عنوان یک محصول مستقل به حیات خود ادامه دهد. باعث خوشحالی است که در مدت زمان کوتاهی وب سایت ما حدود 6.5 میلیون بار بازدید شده و بیش از 160000 کاربر در بین سفیران تپسی جذب خدمات گاراژ تپسی شده اند.
وی در خصوص چشم انداز گاراژ تپسی افزود: در حال حاضر به سفیران در 3 استان تهران، البرز و مشهد خدمات ارائه می دهیم و قطعا این تعداد در سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت. علاوه بر این، بسیاری از برنامه های مرتبط با توسعه محصولات و انواع خدمات طراحی شده است تا همه رانندگان بتوانند در اسرع وقت از خدمات مختلف ما استفاده کنند.
از جمله آمارهای جالب از سال اول فعالیت این شرکت می توان به فروش بیش از 104 هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین کل خرید 49 میلیون تومانی توسط یک راننده و 19 سفارش منحصر به فرد توسط سفیر دیگر این شرکت به ترتیب از نظر مبلغ ریالی و تعداد خدمات دریافتی سوابق شخصی ثبت شده در سال اول بهره برداری از گاراژ تپسی است. . .
انتهای پیام