اخبار اقتصادی روز

گلایه برخی خودرو جویان از تاخیر در ارسال دعوتنامه/ سایپا پاسخ داد

طی چند هفته گذشته، تعدادی از مشتریان از تاخیر در ارسال دعوتنامه خودروهای شاهین برای نهایی کردن پرداخت شکایت داشتند. در همین راستا مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا علت تاخیر در ارسال پیامک، بهبود و انجام اصلاحات و تمدید فرآیندهای مربوطه در خودرو شاهین را اعلام کرد.

به گزارش ای بی اس نیوز، در دو هفته گذشته تعداد زیادی از مشتریان خودرو شاهین در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که در مردادماه نوبت به فروش تلفیقی خودرو می رسید اما حتی مبلغی هم دریافت نکردند. پیامک نهایی پرداخت از سایپا.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از یکی از این مشتریان، وی گفت: در مراجعه حضوری به شرکت سایپا پاسخی شنیده که در پی اعتراض و شکایت مشتری در خصوص این تاخیر، تعداد محدودی از خودروهای شاهین فاکتور و شماره گذاری شده است. برخی از آنها صورتحساب شده اند اما بالغ بر 20 روز است که شماره گذاری نشده اند. تعداد زیادی از خودروها اصلا شارژ نمی شوند.

در همین رابطه محمدعلی تیموری – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا – درباره این تاخیر محصول شاهین گفت: طی سه هفته گذشته شکایاتی مطرح شده است؛ زیرا از ابتدای تیرماه خودروی شاهین با سیستم تعادل ترمز بر پایه ESD تولید می شود.

وی ادامه می دهد: این سیستم جدید نصب شده بر روی خودروی شاهین (دنده ای و اتوماتیک) ما را بر آن داشت تا اولین قدم را برای به دست آوردن قیمت آن و سپس عرضه آن برداریم. بنابراین روند تحویل کمی طولانی تر شد. از طرفی مجبور شدیم جریمه دیرکرد مشتریان را پرداخت کنیم که نارضایتی را به همراه داشت.

تیموری خاطرنشان کرد: در نهایت محدودیتی برای افزایش قیمت (به دلیل ارتقای محصول) تعیین کردیم تا جریمه تاخیر بیش از حد را پرداخت نکنیم. هفته گذشته حدود 4200 دستگاه شاهین تحویل داده شد.

مدیرعامل سایپا ابراز امیدواری کرد که مشتریان ثبت نام شده به تدریج و طبق روال گذشته پیامک های ارسال و تحویل را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *