وی افزود: مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که به ایجاد ایمنی و پرورش قدرت درونی آنها کمک کند.
با تقاضای بالا در بازار نوشیدنی های سالم، تیپکو دو خط تولید آبمیوه جدید از آب میوه های کاربردی و آب میوه های گیاهی را معرفی می کند. برای آب میوه های کاربردی، این شرکت چهار طعم آب میوه ارائه می دهد و خط تولید آب میوه های کاربردی گیاهی دارای 2 طعم است.
نتایج تحقیقات بازار Kantar نشان می دهد که در ژوئن 2021، با وجود محدودیت های شدید در تایلند، ارزش بازار نوشابه ها 20.5 درصد افزایش یافت.
مدیر بازاریابی این شرکت گفت: «شیوع طولانی کووید 19 مصرف کنندگان را نسبت به سلامتی آگاه تر کرده است.
ای بی اس نیوز/ خراسان رضوی تیپکو، بزرگترین تولید کننده آبمیوه تایلند، متعهد است که پس از راه اندازی دو خط تولید جدید برای دوستداران سلامت، به توسعه تخصص خود به عنوان پیشرو در بازار آب میوه ادامه دهد.
وی تاکید کرد: تیپکو با توجه به اینکه این گروه ها قدرت خرید بالایی دارند، مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش می دهد.
به گزارش تایلند نیوز، شرکت مفهومی «تقویتکننده سیستم ایمنی» در آستانه پیوستن به بازار رو به رشد نوشیدنیهای سالم است و قصد دارد در سال 2022 پایگاه مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش دهد.
absnews
در همین حال، Mintel Market Research گزارش می دهد که 47 درصد از مصرف کنندگان تایلندی به غذاها و نوشیدنی هایی علاقه مند هستند که به تقویت سیستم ایمنی آنها کمک می کند. این بدون شک به این معنی است که بازار نوشیدنی کاربردی پتانسیل رشد بیشتر را دارد.
به ویژه، تقاضای رو به رشد برای نوشیدنی های کاربردی و نوشیدنی های گیاهی، چندین برند نوشیدنی در تایلند را بر آن داشته تا محصولات خود را در این زمینه عرضه کنند. در نتیجه، بازار نوشیدنی های مصرفی علیرغم چشم انداز اقتصادی نامطمئن به شدت رشد کرد.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز