سایر موضوعات

8 دلار در ماه برای تیک آبی توییتر بپردازید

وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که توییتر دیگر به مشترکین سرویس آبی توییتر خود اجازه دسترسی به مقالات بدون تبلیغات را نخواهد داد. این سرویس قبلاً به مشترکین اجازه می داد به مقالات ناشران منتخب بدون آگهی دسترسی داشته باشند.

در این بین، رتبه بندی S&P Global رتبه اعتباری توییتر را پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک به دلیل افزایش قابل توجه بدهی این شرکت به B منفی کاهش داد.

بیش از 80 درصد از کاربران توییتر در یک نظرسنجی اخیر گفتند که برای تیک آبی هزینه ای پرداخت نمی کنند. حدود 10 درصد گفتند که مایل به پرداخت پنج دلار در ماه هستند.

بر اساس گزارش رویترز، در میان گمانه زنی ها مبنی بر اینکه توییتر ممکن است به زودی شروع به دریافت 20 دلار در ماه از کاربران Blue Tick کند، استفان کینگ، نویسنده توییتی اعلام کرد که تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد.

اظهارات ماسک پس از آن مطرح شد که رسانه ها گزارش دادند که او در حال بررسی روند احراز هویت تیک آبی است. قبلاً توییتر بر اساس معیارهای خود به افراد مشهور تیک آبی می داد.

برای افزایش اشتراک و کمتر شدن وابستگی به درآمد تبلیغاتی، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر اعلام کرد که این شرکت ماهانه 8 دلار برای سرویس Twitter Blue خود که شامل یک علامت آبی برای احراز هویت است، دریافت می کند.

انتهای پیام

به گزارش ای بی اس نیوز، ایلان ماسک در توییتی نوشت: سیستم ارباب و برده فعلی توییتر برای افرادی که تیک آبی دارند یا ندارند مزخرف است. قدرت برای مردم! سیستم آبی برای هشت دلار در ماه. وی همچنین خاطرنشان کرد: این قیمت در هر کشور با توجه به قدرت خرید تعدیل می شود.

سارا پرسون، مدیر تبلیغات توییتر، هفته گذشته در توییتی استعفای خود را اعلام کرد و بر سردرگمی تبلیغ‌کنندگان نسبت به تغییرات این شبکه اجتماعی در دوران ماسک افزود.

توییتر قبلاً سرویس اشتراک Twitter Blue را در ژوئن 2021 منتشر کرد که دارای ویژگی هایی مانند امکان ویرایش توییت ها بود.

علامت آبی کنار نام یک فرد در توییتر به این معنی است که پلتفرم تأیید می کند که حساب متعلق به شخص یا شرکتی است که آنها ادعا می کنند. توییتر در حال حاضر برای اکثر کاربران رایگان است.

ماسک روز سه‌شنبه گفت مشترکانی که علامت آبی دارند در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجوها در اولویت قرار می‌گیرند و می‌توانند ویدیوها و فایل‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند. علاوه بر این، نیمی از کاربران دیگر تبلیغات را مشاهده می کنند.

ایلان ماسک هفته گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید. از زمان خرید توییتر، ایلان ماسک به سرعت تغییراتی را در شرکت شبکه اجتماعی ایجاد کرد و مدیر عامل و سایر مدیران ارشد آن را اخراج کرد.

دالانا برند، مدیر تنوع و مردم توییتر، در پستی در لینکدین در روز سه شنبه گفت که او هفته گذشته نیز استعفا داد. نیک کالدول، مدیر ارشد فناوری، همچنین تایید کرد که از توییتر خارج شده و نمایه خود را دوشنبه شب به یک رئیس سابق توییتر تغییر داده است.

به گفته افراد آشنا، لزلی برلند، مدیر بازاریابی، جی سالیوان، مدیر محصول توییتر و ژان فیلیپ ماهو، معاون رئیس‌جمهور نیز توئیتر را ترک کرده‌اند. برلند یک قلب آبی در توییتر منتشر کرد اما توضیح بیشتری نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا