سایر موضوعات

یک پیام رسان ایرانی از مرز 10 میلیون کاربر فعال روزانه عبور کرد

یک پیام رسان ایرانی از مرز 10 میلیون کاربر فعال روزانه عبور کرد

در همین راستا، شرکت ارتباطات زیرساخت اخیرا اعلام کرد که ایتا دومین پلتفرم اجتماعی ایرانی است که شب گذشته از مرز ۱۰ میلیون کاربر روزانه عبور کرد.

حمایت دولت از ارتقا و حمایت از پلتفرم های ملی ادامه دارد، اما این روند در دو ماه گذشته به دلیل محدودیت دو پیام رسان خارجی توسط مراجع ذیربط سرعت بیشتری گرفته است، بنابراین برنامه حمایت از کسب و کار اینترنتی تاریخچه طرح در 19 آبان ماه جاری رونمایی شد. سال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات. البته وزیر ارتباطات پیش از رونمایی از آیین نامه حمایت از شرکت های اینترنتی بارها بر حمایت و تقویت پیام رسان های داخلی تاکید کرده بود و هدف آن ها را حمایت از پیام رسان ها اعلام کرده بود که مردم لطف بیشتری به خرج دهند و با آمادگی بیشتر. زیرساخت های خود، کیفیت آنها نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین آمار کاربران فعال ماهانه تا 24 آذرماه سال جاری را اعلام کرده بود.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، یک پیام رسان ایرانی شب گذشته از مرز 10 میلیون کاربر روزانه عبور کرد.

بر اساس این گزارش، کاربران فعال روزانه پیام رسان روبیکا 15.2 میلیون، ایتا 9.2 میلیون، بله مسنجر 3.3 و سروش پلاس 3.5 میلیون نفر است. همچنین کاربر فعال ماهانه پیام رسان روبیکا 35، ایتا 15.2، بله 9.8 و سروش پلاس 8.1 میلیون کاربر است.

انتهای پیام

امیر محمدزاده لاجوردی – مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت – گفت: طبق رسالت وزیر محترم ارتباطات، بخشی از وظیفه ما در شرکت ارتباطات زیرساخت، رفع نیازهای پیام رسان ها از جمله سرورها، تجمیع سرویس ها و پهنای باند بسته به شرایط است. سطح استقبال کاربران

به گزارش ای بی اس نیوز، در سال های اخیر بحث لزوم حمایت از پلتفرم های ملی مطرح شده است، اما این مشکل زمانی تشدید شد که یکی از پیام رسان های خارجی چند سال پیش با محدودیت هایی مواجه شد و این مشکل ضرورت حمایت از پیام رسان های ملی را بیش از پیش مطرح کرد. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا