سایر موضوعات

یوتیوب تبلیغات غیر قابل پرش را به تلویزیون آورد



برای جذب خریداران تبلیغات تلویزیونی، یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه ای غیرقابل پرش را برای تلویزیون های متصل به اینترنت معرفی کرد.

به گزارش ای بی اس نیوز، در تلویزیون های متصل، تبلیغات غیرقابل پرش به قسمت «انتخاب یوتیوب» اضافه می شود و بینندگان به جای دو تبلیغ 15 ثانیه ای، یک تبلیغ 30 ثانیه ای را مشاهده می کنند که قابل رد شدن نیست.

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش ویدئو در ایالات متحده است و آمار نیلسن نشان می‌دهد زمان تماشای این پلتفرم در ماه آوریل افزایش یافته است. اکنون باید دید که آیا تبلیغات 30 ثانیه ای غیرقابل رد شدن، بازده خوبی در هزینه تبلیغات ارائه می دهند یا خیر.

یوتیوب در یک پست وبلاگ توضیح داد: «YouTube Select» اکنون بیش از 70 درصد از بازدیدها را در صفحه‌های تلویزیون به خود اختصاص می‌دهد و ما اکنون نمایش تبلیغات را قبل از پربیننده‌ترین محتوا آسان‌تر کرده‌ایم.

“YouTube Select” شامل 5٪ از کل ویدیوهای تماشا شده و تعاملی ترین محتوا است.

به گفته Search Engine Land، این سبک جدید از تبلیغات یوتیوب اکنون در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و این سایت ویدیویی قصد دارد تا اواخر سال جاری آن را در سطح بین المللی در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا