بررسی ویژه هایما و سورن پلاس قبل از تحویل – اخبار خودرو – اخبار کسب و کار ای بی اس نیوز

به گفته آقای ماشالله واردی; در این طرح با توجه به اطمینانی که در خصوص کیفیت محصولات مذکور ایجاد شده است، انتظار می رود این خودروها برای مشکلات موتور و گیربکس حداقل نیازی به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش نداشته باشند. شش ماه اول گارانتی خود را دارند، اما اگر در این مدت به دلیل مشکلات فنی به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند، بیش از دو روز در نمایندگی توقف نمی کنند.
وی افزود: در این اقدام کارشناس نمایندگی با چک لیستی که در اختیار دارد تکنیک و ظاهر خودرو را بررسی می کند. پس از آن، مشتری خودروی خود را بر اساس این لیست دریافت می کند.
معاون خدمات پس از فروش ایساکو گفت: با توجه به اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و پیشرانه محصولات گروه هایما، از ابتدای دی ماه سال جاری بسته های تشویقی به دارندگان این خودروها اعطا می شود.
لازم به ذکر است با اجرای طرح PDS+ خریداران محصولات ایران خودرو با اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت محصولات اقدام به خرید آن خواهند کرد.
واردینی ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، اجرای طرح +PDS از ابتدای دی ماه سال جاری در نمایندگی های مجاز را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این طرح، گروه هایما و سورن. محصولات پلاس، قبل از تحویل به مشتریان، از خدمات “بازرسی ویژه قبل از تحویل” بهره مند خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز ، پس از اجرای طرح تحول کیفی که با خودروی تارا آغاز شد و با اختصاص بسته سود دهی به دارندگان این خودرو، ارائه طرح مشارکت در سود خودروهای گروه هایما قرار گرفت. در دستور کار خدمات پس از فروش ایران خودرو.
وی افزود: تمامی اقدامات در حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو بر اساس افزایش رضایت مشتریان برنامه ریزی و اجرا می شود و این پروژه نیز در همین راستا اجرا شده است.
absnews