سایر موضوعات

کسب و کارها با رعایت حقوق مصرف کننده زیر چتر حمایت قرار می گیرند



در جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفته شد سازمان حمایت همواره واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی را به دقت ارزیابی کرده و در ساختار جدید الگوی حقوق مصرف کننده ارزیابی قیمت حمایت از حقوق مصرف کننده با فعال سازی حوزه آموزش برای رفع نواقص و نواقص شرکت های خاص.

به گزارش ای بی اس نیوز، حسین زاده قشمی – مدیر کل روابط عمومی و سازمان های مردم نهاد سازمان حمایت – در جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، هدف از آموزش این شورا را استفاده جمعی دانست. درایت برای پیشبرد اهداف گفت: تعامل و همراهی همفکرانه اعضای شورا پارامتر مهمی در دستیابی به اهداف و حل مسائل و مشکلات است و امیدواریم با اتخاذ تصمیمات صحیح بتوانیم از منابع و امکانات موجود استفاده بهینه کنیم. .

رئیس شورای ملی جایزه حمایت از حقوق مصرف کننده، سازمان حمایت را همواره به شدت واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی را ارزیابی کرده و افزود: در ساختار جدید الگوی ارزیابی جایزه حمایت از حقوق مصرف کننده، فعال سازی حوزه آموزش برای حذف. کاستی ها و کاستی ها برخی از شرکت های این جایزه با هدف بهبود و توسعه کیفیت خدمات به مصرف کنندگان هستند و ما از توانایی بهترین شرکت ها در این زمینه بهره مند خواهیم شد.

قشمی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای تدوین برنامه‌های بهبود روش‌ها و فرآیندهای کار در سال جاری، تلاش می‌کنیم تا با جذب کارشناسان خبره از موسسات و دانشگاه‌های برتر، میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکت را رصد و اندازه‌گیری کنیم. حوزه تحقیق و نظرسنجی به کاندیداهایی که برای حمایت از حقوق مصرف کننده تندیس طلایی اعطا می شود.

مدیرکل روابط عمومی و سازمان های مردم نهاد سازمان حمایت افزود: در دوره جدید ارزیابی، شرکت هایی که امتیاز لازم را کسب نکرده باشند، به منظور کمک و بهره مندی از خدمات، «گواهی تعهد به قیمت حمایتی» دریافت خواهند کرد. شرکت ها و تلاش های موفق و برتر برای اصلاح و بهبود عملکرد خود به تنهایی اقدام می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، قشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های اخیر در خصوص اعطای تسهیلات به شرکت های بزرگ، خاطرنشان کرد: 13 بند تسهیلات مصوب هیئت وزیران دولت وقت باید در سال 1388 ادامه یابد و این امکان به واحدهای بالاتر در زمینه حقوق مصرف کننده ارائه می شود.

بهترین شرکت ها در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده زیر چتر حمایتی

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد ضمن تشکر از برگزاری چنین نشست هایی که در دیداری دوستانه با حضور دولت و بخش دولتی با شرکت های تولیدی و خدماتی بخش خصوصی و اصحاب رسانه، گامی مهم و کاربردی برای افزایش و ارتقای اطلاعات دقیق به مصرف کنندگان و همچنین کمک به بخش تولید است.

وی ضمن حمایت از تداوم این جلسات افزود: شرکت های تولیدی و خدماتی منتخب که از فیلتر ارزیابی سازمان همراه عبور کرده و گواهینامه و وضعیت رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرده اند قطعا مورد تایید و حمایت صنعت رسانه قرار گرفته اند و تلاش خواهند کرد. به درستی در رسانه ها حمایت شده است.

وی در ادامه پیشنهاد کرد: به منظور افزایش تعاملات بین کمیته ها یا انجمن های تخصصی با حضور نمایندگان شرکت های مذکور تا امکان دریافت اطلاعات در حوزه رسانه به صورت تخصصی را داشته باشند.

شمسایی گفت: با توافق انجمن ها یا بخش خصوصی با خبرگزاری ها و اصحاب رسانه می توان رسانه های غیرموثق را حذف کرد و با کمترین هزینه در رسانه های معتبر و قابل اعتماد اطلاعات مطلوب را ارائه کرد.

وی حمایت از مصرف کننده و حمایت از تولیدکننده را وظیفه ذاتی رسانه ملی دانست و ابراز امیدواری کرد با سازوکار جدید ارتباطی سازمان حمایت بتوانیم بسته های رسانه ای خوبی برای ارائه بهترین شرکت ها به عموم مردم داشته باشیم.

شمسایی در پایان گفت: این وظیفه شرکت‌های تولیدی است که ارتباط مستمر خود را با رسانه‌ها فعال کرده و با دستاوردهای این شرکت‌ها فرصت‌های ارتباطی را برای اصحاب رسانه فراهم کنند.

سومین جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز شنبه 3 اردیبهشت ماه به ریاست مدیرکل روابط عمومی و سازمان های مردم نهاد سازمان حمایت و با حضور ایمان شمسایی مدیرکل دفتر وزارت ارشاد برگزار شد. مطبوعات داخلی، سردبیران اقتصادی خبرگزاری ها و روسای بزرگترین شرکت های کشور که طی دو سال گذشته افتخار دریافت تندیس یا گواهی حمایت از حقوق مصرف کننده را داشته اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا