یکشنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۴

کدام خودروساز پیشرو در فروش خودروهای انرژی نو است؟


فروش خودرو در چین در ماه مارس در بحبوحه جنگ قیمت ثابت ماند.

داده های صنعت نشان می دهد که رشد فروش خودروهای سواری چین در ماه مارس نسبت به سال گذشته ثابت بوده است زیرا کاهش قیمت برخی از برندهای خودرو و مشوق های دولت محلی از تقاضا حمایت می کند.

انجمن خودروهای مسافری چین اعلام کرد که فروش خودرو در ماه مارس 1.61 میلیون دستگاه بوده و فروش در سه ماه اول با 13.4 درصد کاهش به 4.33 میلیون دستگاه رسیده است.

داده ها نشان می دهد که فروش خودروهای انرژی جدید، که شامل خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی می شود، در ماه مارس 21.9 درصد افزایش یافت که 34 درصد از فروش ماهانه را به خود اختصاص داد. BYD با 35.5 درصد از سهم بازار پیشتاز این بخش بود، در حالی که تسلا 14 درصد را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت خودروهای انرژی جدید به دلیل تخفیف ها و کاهش هزینه باتری و افزایش فشار بر خودروهای موتور احتراق داخلی و برندهای قدیمی به سرعت در حال کاهش است. بیش از 40 برند از جمله نیسان، تویوتا و فولکس واگن به جنگ قیمتی که امسال توسط تسلا راه اندازی شد، پیوسته اند.

انتهای پیام

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *