کارت سوخت جایگاه داران اصلا وصول نمی شود/ سهمیه بنزین مثل قبل
علی اکبر عرب عماری درباره جمع آوری کارت پارکینگ ها گفت: در اسفندماه به ازای هر دو نازل یک کارت نصب کردیم که در پارکینگ های پرتردد به پارکینگ داده شد و نیمی از کارت ها به صورت خصوصی به پارکینگ تحویل داده شد. تعداد زیادی پارکینگ. در ایام تعطیل با توجه به افزایش حجم سفر تعداد کارت های صندلی رایگان را افزایش دادیم یعنی به خصوص در مسیرهای شلوغ تعداد کارت های صندلی را از 2 برابر به 4 برابر افزایش دادیم. عید فطر یا اوایل اردیبهشت تعداد کارت ها را به حالت عادی برمی گردانیم یعنی کارت های مازاد را در طول سفر جمع آوری می کنیم.
وی تاکید کرد: تا زمانی که دولت در خصوص هزینه های بیش از سهمیه کارت تصمیم خاصی اتخاذ نکند. در صورت عدم تایید، کارت دارندگان مکان به هیچ وجه جمع آوری نمی شود.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص تامین کارت سوخت شخصی اظهار کرد: در حال حاضر کمتر از یک درصد خودروها فاقد کارت سوخت شخصی هستند که در اوایل سال 1401 به دلیل ابتلا به کرونا و برخی مشکلات ساخت با مشکل مواجه شدیم. در ارائه کارت سوخت اما از اردیبهشت ماه همان سال توانستیم کارت خام تهیه کنیم و در حال حاضر حدود 2 میلیون کارت خام داریم و هرکسی که درخواست کند نسبتا سریع صادر می شود.
وی تعداد کل درخواست های کارت را به نوبت 26 هزار نفر عنوان کرد و افزود: اطلاعات این کارت ها را در اختیار ناجی قرار می دهیم و پس از بازگشت اطلاعات، کارخانه سازنده ظرف کمتر از یک هفته کارت صادر می کند و پاکت و پروسه ارسال یک ماه طول خواهد کشید. در حال حاضر کارت اولیه موجود است و متقاضیان می توانند با مراجعه به بیش از 10 دفتر پلیس نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.
وی در مورد کارت های مفقود شده خاطرنشان کرد: کسانی که کارت خود را گم کرده اند می توانند به سامانه GTS.IR مراجعه و مشخصات PAN یا خودرو را وارد کنند و در صورت جا ماندن کارت در محل می توانند مراجعه و کارت را دریافت کنند در غیر این صورت می توانند درخواست کنند. یک کپی.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره تغییر سهمیه ها گفت: سهمیه ها تغییر نمی کند و طبق همان مبالغ قبلی وصول می شود.
وی در خصوص شایعات مربوط به خرید و فروش کارت توضیح داد: خرید کارت با قیمت های نجومی 20 میلیونی همانطور که در مورد تهران یا شهرستان ها گفته می شود غیرمنطقی است و هیچ توجیهی برای خریدار ندارد، بنابراین یک اقدام نیز هست. موضوع قاچاق در سیستان، بلوچستان، هرمزگان و کرمان که شرایطی دارد مخصوصاً توکنیزاسیون یعنی اگر کسی کارت بخرد. در این استان ها قابل استفاده نیست.
عرب العامری در خصوص وضعیت بنزین سوپر گفت: با توجه به اینکه مصرف بنزین معمولی بیشتر است، تمرکز بر روی تولید این بنزین است و تقاضا برای بنزین سوپر تا حدودی بیشتر از عرضه است اما به صورت عمده ارسال می شود. شهرها شهرها و مکان هایی که زیرساخت های فوق العاده بنزینی دارند.
وی در خصوص میزان مصرف بنزین نیز تایید کرد: امسال نیز شاهد مصرف 152 میلیون لیتری بودیم و پس از آن مقدار کاهش یافت و اکنون به شرایط قبل از تعطیلات بازگشته ایم.
منبع: ایلانا