کاربرد دانش بازرگانی در خرید و فروش محصولات کشاورزی

میر طالبی با تاکید بر اینکه این سامانه هم اکنون راه اندازی شده است، یادآور شد: تا امروز 120 هزار کشاورز و 500 خریدار در این سامانه ثبت نام کرده اند.
مدیر این بنگاه خلاق افزود: از سوی دیگر خدماتی به خریداران ارائه می شود به این صورت که درخواست خود را با قیمت و شرایط مشخص شده در این سامانه ثبت می کنند و ما محصولاتی را برای آنها پیدا کرده و تحویل می دهیم. محصولات لازم را به آنها تحویل می دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه سعی داریم به نام دانش تجاری محصولات کشاورزی خلاء موجود در بازار محصولات کشاورزی را پر کنیم.
به منظور بکارگیری دانش کسب و کار در فروش محصولات کشاورزی، گروهی از محققان سامانه ای را برای این منظور راه اندازی کرده و خدمات بازاریابی و بازاریابی را به کشاورزان و خریداران ارائه می دهند.
انتهای پیام
وی ادامه داد: ارائه این خدمات به این صورت است که ابتدا کشاورزان محصولات خود را به روش های مختلف وارد سیستم می کنند و سپس سعی می کنیم فرآیندهای بازاریابی و ایجاد بازار را اجرا کنیم.
میر طالبی تاکید کرد: در آخرین مرحله در پایان قرارداد و معامله، مراحل تجاری سازی محصولات معرفی شده را انجام خواهیم داد.
به گفته وی، این شرکت برای توسعه محصول خود نیاز به جذب سرمایه در قالب 10 میلیارد تومان از طریق فروش سهام یا دریافت تسهیلات سرمایه در گردش 5 میلیارد تومانی دارد.
عرفان میرطالبی، مدیر یکی از شرکت های خلاق در گفتگو با ای بی اس نیوز. وی به محصول تولید شده در این شرکت به عنوان سامانه مدیریت بازار برای بازاریابی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در قالب این سامانه خدمات متعددی از جمله خدمات بازاریابی، بازاریابی و بازاریابی محصولات کشاورزی به کشاورزان ارائه می شود.