به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز ، متقاضیان و علاقمندان به شرکت در مزایده الکترونیکی این سازمان باید از شرایط شرکت و ضمانت نامه های مربوطه آگاهی کامل داشته باشند.
عموم مردم می توانند جهت جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده در قسمت مزایده به قسمت شرایط شرکت در مزایده و اخذ ضمانت یا راهنما در سایت سازمان مراجعه و آگاهانه در مزایده شرکت کرده و ملک مورد نظر را خریداری نمایند. . اتصال به سامانه الکترونیکی ستاد دولت به آدرس https://setadiran.ir.
متقاضیان با ورود به سامانه دفتر مرکزی و انتخاب کلید ثبت نام باید اطلاعات هویتی خود را در قسمت انتخاب تامین کننده، مناقصه گزار و مزایده گذار وارد کنند.
علاقه مندان می توانند با انتخاب منوی حراج و انتخاب دسته بندی کالا از جزئیات کالا مطلع شوند.
ثبت نام غیرحضوری برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه امکان پذیر است.
پس از آن متقاضی می تواند با دو روش آفلاین از طریق سامانه https://www.gica.ir و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر اسناد رسمی نسبت به دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نموده سپس برای تکمیل اطلاعات به سامانه الکترونیکی مقر حکومت
پرداخت ۷ درصد مبلغ مزایده با مراجعه به درگاه مربوطه و دریافت ضمانت نامه های بانکی، بارگذاری تصویر و تحویل اصل ضمانت نامه به رئیس سازمان املاک استان ها و ارسال پیشنهاد از دیگر مراحل شرکت در مزایده است.
absnews