یکشنبه , ۴ خرداد ۱۴۰۴

چرا خودروساز چینی ضرر کرد؟

تولیدکننده خودروهای الکتریکی چینی نیو از نظر فروش عقب مانده است زیرا چشم انداز سود آن ناامیدکننده است.

نیو زیان سه ماهه 4.6 میلیارد یوان (864.5 میلیون دلار سنگاپور) را گزارش کرد و چشم‌اندازی را برای درآمد و تحویل خودروهای الکتریکی ارائه کرد که برآوردها را نادیده گرفت، در حالی که شرکت روی اقداماتی با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش فروش کار می‌کند.

این سازنده خودروهای برقی چینی انتظار دارد در سه ماه منتهی به دسامبر درآمدی بالغ بر 16.7 میلیارد یوان (2.3 میلیارد دلار) داشته باشد که کمتر از میانگین تخمینی تحلیلگران از 21.4 میلیارد یوان است. شرکت نیو در بیانیه ای اعلام کرد که انتظار دارد در سه ماهه امسال بین 47000 تا 49000 خودرو بفروشد. تحلیلگران فروش 59426 را پیش بینی کرده بودند.

نوول که زمانی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های در حال ظهور در بازار خودروهای برقی چین بود، هنوز سودی ثبت نکرده است و از اهداف فروش عقب مانده است. هدف آن ارسال 250000 خودروی الکتریکی در سال جاری بود، اما در پایان نوامبر به 142.26 دستگاه رسید.

ویلیام لی مدیر اجرایی در بیانیه ای گفت: ما فرصت هایی را برای بهینه سازی سازمان، کاهش هزینه ها و افزایش کارایی شناسایی کرده ایم. ما بر پیشرفت فناوری‌های اصلی، توسعه محصولات کلیدی، و گسترش قابلیت‌های فروش و خدمات تمرکز می‌کنیم. ما به رقابت درازمدت نیو اطمینان داریم.

این شرکت در ماه نوامبر 10 درصد از نیروی کار خود را کاهش داد. سهام بورس نیویورک در سال جاری 25 درصد کاهش یافته است.

به گزارش رویترز، نیو پس از افزایش بیش از 1000 درصدی در سال 2020، 69 درصد در سال 2022 و 35 درصد در سال 2021 سقوط کرد.

انتهای پیام

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *