چرا توسعه بازی Mafia: The Old Country به آنریل انجین ۵ منتقل شد؟

به نقل از گیمینگبولت، استودیو هنگر ۱۳ انجین مورداستفاده برای توسعه Mafia 3 را کنار گذاشت تا بازی Mafia: The Old Country را با آنریل انجین ۵ توسعه دهد. حال نیک بِینز، مدیرعامل هنگر ۱۳ بههمراه الکس کاکس، کارگردان بازی Mafia: The Old Country در مصاحبهای با IGN درباره علت تغییر انجین و فایدههای آن برای توسعهدهندگان به گفتگو پرداختهاند.
به گفته کاکس، یکی از مزیتهای بزرگ استفاده از آنریل انجین ۵ در زمان توسعه Mafia: The Old Country، تعداد ابزارهایی است که این انجین بهطور پیشفرض در اختیار توسعهدهندگان قرار میدهد. در واقع این ابزارها به سازندگان کمک کردند تا بهطور دقیق، محیط زیبا و دلنشین سیسیل را به تصویر بکشند: «من فکر میکنم که موتور آنریل همانطور که بسیاری از بازیکنها اکنون با ویژگیهای آن آشنا هستند، چیزهای زیادی را به بازیهای نسل جدید اضافه میکند؛ به ویژه جلوههای بصری پیشرفتهای را برای ما به ارمغان آورد.
باتوجهبه ماهیت بازی Mafia: The Old Country، ما واقعا تمایل داشتیم تا تصویری زیبا و چشمنواز از سیسیل به همراه مناظر خارقالعاده آن خلق کنیم و شخصیتهای واقعگرایانهای با فناوری MetaHuman داشته باشیم؛ بنابراین آنریل انجین ۵ واقعا به ما اجازه داد تا تمام این چیزها را در یک تجربه سینمایی باکیفیت ارائه دهیم.
نقشآفرینی بازیگران ما واقعا فوقالعاده است. چهرهپردازی آنها با کیفیتی شگفتانگیز انجام شده است و این یک ویژگی کلیدی برای یک بازی مافیا به حساب میآید. این ویژگی برای تمام بازیهای قبلی مافیا در زمان انتشارشان هم وجود داشت؛ بنابراین وقتی برای تغییر انجین مجموعه تصمیم گرفتیم، تمامی این موارد به همراه طراحی بصری محیطی و صحنههای سینمایی فوقالعاده را در ذهن داشتیم.»