این روزها همه در مورد پسران صحبت می کنند. این مجموعه دوست داشتنی اخیراً با انتشار فصل 4 دوباره محبوب شده است و بسیاری از مردم خواهان محصولات بیشتری با موضوع این مجموعه ابرقهرمانی هستند. ما گیمرها نیز بدشان نمی آید که یک تجربه ابرقهرمانی عالی از دنیای The Boys داشته باشیم و در طول این مقاله نگاهی به کمیک ها، سری «Boys»، پتانسیل آن در ساخت یک بازی ویدیویی Let's Review خواهیم انداخت. و انتظارات ما از چنین کاری. در آینده با Vijayattu همراه باشید.
چرا اولین بازی The Boys باید یک تجربه جنگی باشد؟
همه ما می دانیم که سریال The Boys یک عنوان ابرقهرمانی با مسائل پیچیده است، دنیای آن بیشتر از دنیای مارول یادآور دنیای DC است و خود دی سی را می توان یکی از اولین سازندگان این مجموعه دانست. در ادامه داستان، Dynamite Entertainment تولید آن را بر عهده گرفت تا یکی از بهترین کمیک های ابرقهرمانی را تولید کند. از سوی دیگر، ابرقهرمانان در Boyz به گونه ای خداگونه طراحی شده اند و به راحتی نمی توان با آنها درگیر شد، بنابراین وقتی درگیر چنین موقعیت هایی می شویم، بازی ناخودآگاه ما را به یاد سری Injustice می اندازد.
خشونت بیش از حد از یک طرف و نبردهای حماسی یک به یک مورتال کمبت از شخصیت Homelander همگی می گویند که بهترین راه برای لذت بردن از چنین دنیایی یک بازی مبارزه ای است که در آن می توانید این افراد بی رحم را شکست دهید. Gods Jun همچنین آنها را تشویق کرد که یکدیگر را تا سر حد مرگ کتک بزنند و یک تجربه سرگرم کننده ایجاد کنند. حالا، چه کسی بهتر از بقیه استودیوها می تواند یک تجربه مبارزه پر از غم و اندوه را تجربه کند؟ NetherRealm بارها و بارها به ما ثابت کرده است که می تواند چنین کاری را انجام دهد و به نظر بهترین گزینه روی میز این استودیو است.
از داستان بازی مجازی پسران چه می خواهیم؟
تاکنون بازی های زیادی از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی اقتباس شده اند و اگر بخواهیم یک مثال تجاری بزنیم به راحتی می توان به آثاری مانند Demon Slayer، Attack on Titan، Naruto و بسیاری از انیمه بازی ها اشاره کرد که ممکن است گیم پلی جذابی داشته باشند. اما در چهارچوب سریال افتادند و سعی کردند با اجرای داستان و روایت یکی پس از دیگری تجربه ای خطی را روایت کنند که بارها آن را شنیده و دیده ایم و به همین دلیل نتوانستند داستان را به درستی روایت کنند.
بازی پسران دو طرفه خواهد بود. اول این که او اصلاً داستان سرایی را در اولویت قرار نمی دهد و مبارزه را بر هر چیزی ترجیح می دهد، یا می تواند داستانی را از دل مجموعه طنز بیرون بکشد و برداشت خودش را از داستان داشته باشد، داستان کافی برای خلق مبارزات اصلی. خلق چیزی جدید و ارائه آن را به روشی ساده و جذاب برای تطبیق با دنیای بازی و البته آشنایی با مکانیزم آن تجربه کنید. به نظر من رویداد Injustice می تواند منبع الهام خوبی برای این موضوع باشد، زیرا ابرقهرمانان در فیلم ها و کمیک ها نیز جبهه خاص خود را دارند و به راحتی می توان یک تیم برای Homelander و یک تیم برای Butcher, Huey، در نظر گرفت. و Starlight، و این دو جبهه را می کشد.
از بازی “پسران” چه انتظاری می توان داشت؟
همانطور که گفتم، پسران عملا ترکیبی از عناصر ابرقهرمانی Injustice و خشونت بیبند و بار مورتال کمبت خواهند بود. از یک سو شاهد مرگ های خونین Homelander در Starlight خواهیم بود و از سوی دیگر ما Butcher را خواهیم داشت که می تواند Deep بدشانس را با یک شاتگان اره شده بکشد و Starlight که با روشن کردن محیط نیز بسیاری، E-چشم آن را حتی بیشتر از بین می برد. ترکیب این دو ویژگی حداقل روی کاغذ می تواند ترکیبی از زیبایی بصری، خشونت بی پایان و نبردهای حماسی باشد که البته فرمولی طلایی می طلبد. ما چندین بار هم فرمول Injustice و هم فرمول Mortal Kombat را امتحان کردهایم و هر کدام امضای خاص خود را دارند و بنابراین The Boys برای متمایز کردن خود از دو بازی قبلی به امضای خاصی نیاز دارد که قسمت دشوار بازی است. داستانی که بخشی خواهد بود
ابتدا می توانیم قهرمانان بازی را به دو دسته انسان و ابرقهرمان تقسیم کنیم. شخصیت هایی مانند Butcher و Huey طبیعتا نمی توانند به راحتی از توانایی های خاص خود استفاده کنند، به همین دلیل استفاده از V24 و کسب قدرت های ویژه آنها به طور موقت ضروری است، اما استفاده از این آیتم باعث می شود نوار سلامتی آنها کاهش یابد و هر چه بیشتر از این آیتم استفاده کنند و قوی تر شود. آنها می شوند، سلامت آنها بیشتر کاهش می یابد. از طرفی ابرقهرمانان طبیعتاً نیازی به چنین موادی ندارند، اما برای ایجاد تعادل در بازی و رعایت قاعده سنگ، کاغذ، قیچی در طراحی بازی، باید قهرمانان را محدود کنیم و بهترین راه برای این کار این است. برای رفتار دقیق با هر یک از ابرقهرمانان طبق سنت، این داستان آنها خواهد بود. مثلا هوملندر برای حفظ تعادل خود به یک بطری شیر نیاز دارد یا مثلا اگر E-train بیش از حد از توانایی هایش استفاده کند دچار سکته می شود و بنابراین بازیکن باید دائما ضربان قلب خود را چک کند که جالب است. ، اینطور نیست؟ مگه نه؟
به این ترتیب نه تنها بازیکن می تواند ارجاعات روایی زیادی به گروه مورد علاقه خود در بازی بیابد، بلکه بازی متعادل می شود و در مقایسه با بقیه آثار NetherRealm تجربه بی نظیری خواهیم داشت. البته این تمام ماجرا نیست و می توانیم مانند سری Tekken حالت جانبی دیگری به بازی اضافه کنیم تا موقعیت های جدیدی داشته باشیم. مثلا حالت Beat'em Up که در آن می توانیم نقش تیم Payback را بازی کنیم و ماموریت های قبلی این تیم را دنبال کنیم.
دنیای The Boys چگونه خواهد بود؟
دنیای The Boys پر از مکان های فراموش نشدنی است. از برج وات گرفته تا دانشگاه گودالکین و البته زندان مخفی وحشتناک آن و دیگر محیط های آشنا که خاطرات زیادی با آن داریم. بنابراین دست توسعه دهنده برای ایجاد مراحل جذاب و غوطه ور کردن بازیکن در درگیری های خود باز است. طبیعتاً مجموعه ای از نکات بسیار مهم در این زمینه وجود خواهد داشت. تغییر محیط در بازی بسیار حائز اهمیت است و از آنجایی که شخصیت هایی مانند Homelander می توانند به حریف ضربه بزنند و او را به آسمان پرتاب کنند، جالب است که با کمک فناوری های امروزی می توان این امکان را در صورت چنین ضربه هایی فراهم کرد. بازیکن به آسمان پرتاب می شود و در مرحله دیگری فرود می آید. مبارزه در آنجا ادامه خواهد داشت.
خلاصه این که …
The Boys پتانسیل تبدیل شدن به یک تجربه عالی در دنیای بازی های ویدیویی به خصوص به عنوان یک بازی مبارزه ای را دارد و کافی است استودیو باتجربه ای مانند Netherworld این بازی را توسعه دهد تا بتواند ماهرانه از این موضوع فرار کند. دنیای بی رحمانه ای که بازی خشن و ملایم را به مخاطب عرضه می کند. اما نظر شما چیست؟ دوست دارید بازی ساخته شده توسط The Boys چگونه باشد؟
منبع خبر: https://digiato.com/game/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-the-boys-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز