سایر موضوعات

چالش جدید برای خودروسازان در چین



مدیر عامل شرکت خودروسازی فورد گفت که فورد باید برند خود را برای چین دوباره طراحی کند تا خودروهای الکتریکی را تبلیغ کند.

به گزارش ای بی اس نیوز، جیم فارلی، مدیرعامل شرکت فورد گفت که انتظار می‌رود شرکت خودروسازی فورد با توجه به بازار پررونق و رقابتی بالای خودروهای الکتریکی در چین، نام تجاری خود را به بزرگترین بازار خودروی جهان تغییر دهد.

فارلی به خبرنگاران گفت: “ما باید در مورد توانایی برند فورد در مکانی مانند چین تجدید نظر کنیم.”

فروش برند فورد در چین در سه ماهه اول با افزایش فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی به رهبری BYD چین کاهش یافت.

فارلی گفت تنها برندهای موفق بزرگ در چین از ابتدا 100 درصد برقی بودند و خودروسازان دولتی نیز برندهای جدید خودروهای برقی را در چین ایجاد کردند. فارلی افزود که خودروسازان چینی با رقابت سختی در بازار خودروهای الکتریکی روبرو هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا