آغاز فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی

به گزارش ای بی اس نیوز، به نقل از قوه قضاییه، حسن روحانی نیا گفت: فرآیند مصاحبه داوطلبان آزمون کتبی جذب دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از ابتدای اسفندماه سال جاری با داوطلبان استان تهران به عنوان اولین گروه از داوطلبان آغاز شده است. .
انتهای پیام
پذیرفته شدگان در مرحله کتبی می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ 13 بهمن با شناسه ثنا به سایت Azmoon.adliran.ir مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری و مراحل بعدی پذیرش را انجام دهند. در مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل می آید.
مدیر عامل مرکز دفاتر خدمات الکترونیک دادگاه افزود: از طریق پیامکی برای پذیرفته شدگان زمان مصاحبه داوطلبان اعلام می شود تا طبق برنامه ریزی ها و زمان بندی ها به محل مصاحبه مراجعه کنند.
وی افزود: اولین آزمون استخدامی برای صدور پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات دادگستری و با هماهنگی سازمان سنجش کشور در سوم آذرماه سال جاری برگزار شد. مرکز خدمات دادگاه الکترونیک دفاتر خدماتی و 60 درصد از کل ثبت نام کنندگان مرد و 40 درصد زن بودند.
مدیرکل مرکز دفاتر خدمات الکترونیک دادگاه از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی برای صدور پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک دادگاه خبر داد.
1200 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور فعال هستند.