به گزارش ای بی اس نیوز، تعدادی از مشتریان گروه صنعتی فردا موتور (خودرو فردا) در تماس با این خبرگزاری در خصوص عدم صداقت این شرکت در تحویل خودروهای ثبت نامی در طرح نوروزی این شرکت که قرار بود ظرف 90 روز (کاری) تحویل شود، تماس گرفتند. و همچنین برای اجرای چک هایی که مشتریان قبل از تحویل خودروهای خود بابت اقساطی که از آن شکایت داشتند، به شرکت می دادند.
همین اتفاق برای چندین مشتری دیگر نیز افتاد.
انتهای پیام
پیگیری مستقیم شرکت فرا موتور هیچ نتیجه ای نداشت و شرکت پاسخی نداد. البته در یکی از پیگیری ها، مدیر فروش فردا موتور اعلام کرد که مشکل تاخیر در تحویل خودرو صحت دارد که به دلیل مشکلات کمبود تعدادی از قطعات بوده و در حال رفع است. به گفته وی، به زودی مشکل حل شده و خودروها به نوبت تحویل داده می شود.
یکی از این مشتریان گفت: امسال در طرح ویژه نوروزی شرکت فردا موتور که توسط یکی از نمایندگی های بابلسر که نمایندگی مجاز این شرکت است شرکت کردم و یک دستگاه خودروی SX5 را پیش خرید کردم و بخشی را پرداخت کردم. وجه نقد در نمایندگی با کارت بانکی و مقرر شد مابقی مبلغ به صورت چک در تاریخ بعد از تحویل خودرو پرداخت شود.
ای بی اس نیوز علاوه بر نماینده مربوطه شرکت فردا موتور پیگیر این پرونده بوده است. نماینده مربوطه در پاسخ گفت: ما خودروساز نیستیم و فقط فروشنده هستیم. بنابراین نمی دانیم چرا خودرو به مشتریان تحویل داده نشده است. ضمن اینکه چک ها نیز به شرکت فردا موتور داده شده و شرکت آن ها را اجرا کرده است و اطلاعی در این زمینه نداریم.
برخی از مشتریان شرکت فردا موتور از عدم صداقت این شرکت در تحویل خودروهای فروخته شده در طرح ویژه نوروزی که قرار بود در 90 روز کاری تحویل داده شود، از دریافت اقساط و انجام چک قبل از تحویل خودرو گلایه کردند.
وی افزود: شرکت فردا موتور علاوه بر اینکه با گذشت بیش از چهار ماه هنوز خودرو را دریافت نکرده ام، چک های مرداد ماه من را اجرا کرد که باعث مسدود شدن حسابم شد. آن موقع بود که طبق قرارداد قرار شد بعد از تحویل خودرو اقساط را پرداخت کنم.