هوش مصنوعی به شبکه های فرااجتماعی می افزاید
شرکت Meta Platform ویژگی های هوش مصنوعی را به برنامه های رسانه های اجتماعی خود اضافه می کند.
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت متا پلتفرم در کنفرانس سالیانه «Connecting Designers» اعلام کرد که ساخت استیکرهای شخصی سازی شده، ویرایش تصویر و کاراکترهای چت بات با چهره افراد مشهور که در آن از مصنوعی مولد هوش استفاده می شود، می تواند به اینستاگرام اضافه شود. مسنجر و واتس اپ. آینده. متا همچنین در حال معرفی یک استودیوی طراحی است که به برندها اجازه می دهد ابزارهای هوش مصنوعی خود را برای خدمات پیام رسانی شرکت ایجاد کنند که می تواند برای چت با مشتریان استفاده شود.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرم، در سخنرانی اصلی خود در این کنفرانس گفت: پیشرفت در هوش مصنوعی به ما این امکان را داده است که پرسونای هوش مصنوعی مختلفی بسازیم تا به ما در انجام کارهای مختلف کمک کنند. دیدگاه ما این است که مردم می خواهند با هوش مصنوعی های مختلف برای انجام کارهای مختلف تعامل داشته باشند.
این یک اطلاعیه مهم برای شرکت متا پلتفرم است و نشان می دهد که این شرکت همچنین می تواند فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند که متن و تصاویر را بر اساس درخواست کاربران تولید می کند. شرکت های گوگل، مایکروسافت و اسنپ نیز ابزارهای مختلفی را برای بهره برداری از علاقه عمومی و سرمایه گذاران به این فناوری جدید معرفی کرده اند. در پشت صحنه، متا سرمایه گذاری زیادی در ساخت زیرساخت های هوش مصنوعی انجام داده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، در کنفرانس اعلام نتایج مالی اخیر، مدیرعامل متا پلتفرم اشاره کرد که این شرکت رسانههای اجتماعی سالها بر روی فناوری هوش مصنوعی کار میکند. با این حال، برای اولین بار، خدمات مصرف کننده مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز رویداد سالانه متا است. کنفرانس سالانه Meta Designers در گذشته بر روی Metaverse (دنیای مجازی) متمرکز بود که زاکربرگ نام جدید شرکت خود را از آن گرفت.
انتهای پیام