آیرین:

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز به گردشگران هشدار داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، هوای سیزدهمین روز بدر این استان سرد و بارانی خواهد بود.


منوچهر غفاری عصر پنجشنبه وی گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی و پیرو اخطار نارنجی کشاورزی، تحلیل آخرین مدل‌های پیش‌بینی حاکی از فعالیت سامانه رگبار و رعد و برق سرد از فردا جمعه تا یکشنبه هفته آینده در منطقه مرکزی البرز است. .

وی گفت: با توجه به فعالیت این سامانه بارش ساعتی باران و رعد و برق، تگرگ، چند ساعت وزش باد شدید، رگبار و کولاک برف و آلودگی مه پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزخاطر نشان داد که با توجه به پیش بینی بارش شدید باران و برف، رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما، لازم است فرمانداران و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران در استان برای انجام اقدامات لازم.

غفاری یادآور شد: فعالیت این سامانه از روز جمعه با رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، رگبار برف در نیمه شمالی استان و کاهش محسوس دما آغاز شد و تا روز یکشنبه با وزش باد شدید، بارش پراکنده باران. ، بارش باران و کولاک، کاهش محسوس دما و یخبندان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری، آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد، لغزندگی معابر، ریزش سنگ، کاهش دید در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، بالا آمدن آب رودخانه ها، شکسته شدن انشعابات و ریزش اشیا و تابلوهای تبلیغاتی از جمله خطرات این امر است. سیستم ذکر شده است.